• Anonym

efter flytt deppig? e de vanligt?

nån mer som är det/var det? har flyttat hemifrån för första gången, det är en ny stad, det är första egna bostaden med min kille.... killen älskar jag över allt annat, så det är ju bra

flyttade för en vecka sedan...
    det är så mkt som ska fixas å köpas etc etc
    å man har familj å släkt å jobb och allt sånnt också...
    är helt slut, trött, huvudvärk. tappat aptiten och är lite nedstämd...

är det vanligt att det blir så?
    vad beror det på?

är det för att det är en stor omställning för mej tro?
    både med ny stad, eget ansvar för hus med trädgård, första sambo liv, första flytt hemifrån...?

hur lång tid tar de innan man vänjer sej vid allt nytt?

tips?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:28:28:
    ps. ja har ibs också, en magsjukdom som gör att ja inte alltid mår så bra å då blir allt extra tungt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:29:27:
    de är så mkt nytt. så mkt ansvar som vilar på mej om man säger så, de blev nästan som en chock.... konstigt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:53:53:
    alla tror att allt e bra, för jag säger inget.. har sagt till alla att allt känns bra, : (

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:55:45:
    man kanske vart bortskämd innnan med att hinna sminka sej å måla naglarna men när ja inte hinner de blir ja ledsen, hinner ni de?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 10:08:10:
    sen saknar jag min familj å vännerna å släkten i min gamla stad, å de är jobbigt när killen umgås så mkt me sina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 10:12:40:
    ja känner mej ensam på nåt vis... vill bara skrika å gråta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 12:53:02:
    allt skulle bli så bra, jag hade drömt om detta i flera år, nu sitter ja här i min dröm och gråter

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 16:58:46:
    e de för många förändringar på för kort tid som får en att bli tom och vilsen?

• Svar på tråden efter flytt deppig? e de vanligt?
  • Anonym

har lust att bara gråta ut i gubbens famn å få tröst och fråga honom varför han tror att ja känner så här

• Anonym

men varför gör du inte det.. i ett förhållande ska man ju dela på allt.. eller? du kommer bergis känna dej bättre om du gör det ..

• Anonym

han e inte hemma... jo ja vet, men han har så mkt att tänka på just nu(driver egen firma) å han eväldigt pressad, känns som ja inte vill belasta honom med mer, då blir han kanske utbränd

• Anonym

mår man bättre efter man gråtit tro?

• Anonym

självklart.. det är viktigt o gråta ut...

• Anonym

just nu känns de som ja aldrig kommer komma ut detta. ja vill va glad....

• Anonym

ja vill va glad å ge gubben min positiv energi för han har så mkt just nu me jobb, å så blir de så här.... fan

• Anonym

sen fyller ja år om nån vecka, orkar inte bjuda hem på kalas heller....fast folk tjatar om de

• Anonym

ja vill gå ut men orkar inte. gubben jobbar å hans pappa hjälper honom och dom skulle grilla t lucnh å frågade om ja ville komma, nej sa ja då.... nu sitter ja här me oro å ångest

• Anonym

kan ja blivit utbränd??har slitit å planerat som ett djur flera månader innan vår flytt

Svar på tråden efter flytt deppig? e de vanligt?