• Anonym

efter flytt deppig? e de vanligt?

nån mer som är det/var det? har flyttat hemifrån för första gången, det är en ny stad, det är första egna bostaden med min kille.... killen älskar jag över allt annat, så det är ju bra

flyttade för en vecka sedan...
    det är så mkt som ska fixas å köpas etc etc
    å man har familj å släkt å jobb och allt sånnt också...
    är helt slut, trött, huvudvärk. tappat aptiten och är lite nedstämd...

är det vanligt att det blir så?
    vad beror det på?

är det för att det är en stor omställning för mej tro?
    både med ny stad, eget ansvar för hus med trädgård, första sambo liv, första flytt hemifrån...?

hur lång tid tar de innan man vänjer sej vid allt nytt?

tips?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:28:28:
    ps. ja har ibs också, en magsjukdom som gör att ja inte alltid mår så bra å då blir allt extra tungt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:29:27:
    de är så mkt nytt. så mkt ansvar som vilar på mej om man säger så, de blev nästan som en chock.... konstigt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:53:53:
    alla tror att allt e bra, för jag säger inget.. har sagt till alla att allt känns bra, : (

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:55:45:
    man kanske vart bortskämd innnan med att hinna sminka sej å måla naglarna men när ja inte hinner de blir ja ledsen, hinner ni de?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 10:08:10:
    sen saknar jag min familj å vännerna å släkten i min gamla stad, å de är jobbigt när killen umgås så mkt me sina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 10:12:40:
    ja känner mej ensam på nåt vis... vill bara skrika å gråta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 12:53:02:
    allt skulle bli så bra, jag hade drömt om detta i flera år, nu sitter ja här i min dröm och gråter

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 16:58:46:
    e de för många förändringar på för kort tid som får en att bli tom och vilsen?

• Svar på tråden efter flytt deppig? e de vanligt?
  • Anonym

mkt av min olust beror också på att killen vill umgås mer med sin familj än jag vill. hur löser man de. ja kan inte säga att han inte får umgås med dom, men jag vill inte alltid va med.....

• Anonym

e rädd att dom ska tro svärisarna altså att ja inte gillar dom eller så,, de handlar inte om de, utan att ja inte har behov av att ses varje dag! några ggr i månaden räcker gott,,,, hur skjutton löser man de???

• Anonym

precis allt det du skriver säg det..

• Anonym

mmm, killen e inte hemma nu, men ska fundra ut nåt, tack

• Anonym

ja förklarar så dåligt... : (

• Anonym

sen saknar jag min familj som bor över en timme med buss från mej som ja bodde me förut, å vännerna å släkten i min gamla stad

• Anonym

Är det konstigt att du saknar dem tycker du? Vad hade du räknat med? Du resonerar som en tonåring. skärp dig o samla ihop dig lite.
    Själv hade jag varit överlycklig om min familj bodde bara en timma från mig...

• Anonym

känner mej bara så ledsen och deppig

• Anonym

idag mår jag illa och gick i pyamas när de ringde på dörren, vet inte vem de va kanske grannar eller nån vän till killen eller nån släkting.... ja öppnade inte. vågade och orkade inte, e ensam hemma,,, fånigt? nån mer som gjort så?

Svar på tråden efter flytt deppig? e de vanligt?