• Anonym

efter flytt deppig? e de vanligt?

nån mer som är det/var det? har flyttat hemifrån för första gången, det är en ny stad, det är första egna bostaden med min kille.... killen älskar jag över allt annat, så det är ju bra

flyttade för en vecka sedan...
    det är så mkt som ska fixas å köpas etc etc
    å man har familj å släkt å jobb och allt sånnt också...
    är helt slut, trött, huvudvärk. tappat aptiten och är lite nedstämd...

är det vanligt att det blir så?
    vad beror det på?

är det för att det är en stor omställning för mej tro?
    både med ny stad, eget ansvar för hus med trädgård, första sambo liv, första flytt hemifrån...?

hur lång tid tar de innan man vänjer sej vid allt nytt?

tips?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:28:28:
    ps. ja har ibs också, en magsjukdom som gör att ja inte alltid mår så bra å då blir allt extra tungt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:29:27:
    de är så mkt nytt. så mkt ansvar som vilar på mej om man säger så, de blev nästan som en chock.... konstigt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:53:53:
    alla tror att allt e bra, för jag säger inget.. har sagt till alla att allt känns bra, : (

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:55:45:
    man kanske vart bortskämd innnan med att hinna sminka sej å måla naglarna men när ja inte hinner de blir ja ledsen, hinner ni de?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 10:08:10:
    sen saknar jag min familj å vännerna å släkten i min gamla stad, å de är jobbigt när killen umgås så mkt me sina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 10:12:40:
    ja känner mej ensam på nåt vis... vill bara skrika å gråta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 12:53:02:
    allt skulle bli så bra, jag hade drömt om detta i flera år, nu sitter ja här i min dröm och gråter

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 16:58:46:
    e de för många förändringar på för kort tid som får en att bli tom och vilsen?

• Svar på tråden efter flytt deppig? e de vanligt?
  • Anonym

de är väll så.... å nu när alla kommer hit första gången är de väll normalt att dom går runt å tycker till å kollar runt,, dom e ju nyfikna... de släpper väll sen..? eller???

• Anonym

åå ja skäms för att ja mår såhär....

• Anonym

stod i dushen å hade inte diskat efter en avancerad middag bakning hela dan igår... å killen säger att hans familj kommer om 15 minuter,,, fick panik å röjde som skjutton

• Anonym

panik är ju väldigt överdrivet.. men man röjer ju alltid lite innan någon kommer.. problemet är inte att du röjer utan att du mår dåligt av det.. slappna av! du blir inte älskad av dina prestationer, utan utav den du är..
    är det så att du inte känner dina svärföräldrar så väl?
    snart kommer ni lära känna varandra bättre o då kommer det även kännas bättre..

• Anonym

jo ja känner dom. men ja tycker de är jobbigt att umgås med dom så mkt, varje dag ringer dom och tjatar om att dom vill bjuda på middag,etc etc, jag vill inte gå dit å äta middag å umgås varje ledig stund!!!

killen sa förut att dom ville bjuda på middag idag, men ja har förberett egen mat, å då sa ja bara gå du dit så äter jag själv. så la ja på å började nästan gråta

ja får panik av att umgås så mkt med svärföräldrarna!!!
    hur ska ja säga de till killen??

• Anonym

men kära du... det är bara att säga som det är.. om du är orolig på hur han ska ta det så är det inte orden du ska tänka på utan din ton o hur du framför det.. säg det direkt ur hjärtat..

för mig känns det välift konstigt att ni inte kan prata om det här?

• Anonym

är man oartig om man vill äta sin egen mat hemma när svärföräldrarna vill bjuda hela tiden?

jo ja vet men ja kan inte förklara riktigt och sätta ord på det jag vill förklara...

kan ja sägaa att de är sån stor omställning, och att jag inte vill umgås så mkt med hans familj, och att dom ger mej dålig självkänsla

• Anonym

att de känns som dom letar efter fel på mej och i vårt hem

• Anonym

ush ja borde gilla mina svärisar mer men jag stör mej på dom när vi umgås för mkt.

Svar på tråden efter flytt deppig? e de vanligt?