efter flytt deppig? e de vanligt?
mkt av min olust beror också på att killen vill umgås mer med sin familj än jag vill. hur löser man de. ja kan inte säga att han inte får umgås med dom, men jag vill inte alltid va med.....
mkt av min olust beror också på att killen vill umgås mer med sin familj än jag vill. hur löser man de. ja kan inte säga att han inte får umgås med dom, men jag vill inte alltid va med.....
e rädd att dom ska tro svärisarna altså att ja inte gillar dom eller så,, de handlar inte om de, utan att ja inte har behov av att ses varje dag! några ggr i månaden räcker gott,,,, hur skjutton löser man de???
precis allt det du skriver säg det..
mmm, killen e inte hemma nu, men ska fundra ut nåt, tack
lycka till :)
ja förklarar så dåligt... : (
sen saknar jag min familj som bor över en timme med buss från mej som ja bodde me förut, å vännerna å släkten i min gamla stad
Är det konstigt att du saknar dem tycker du? Vad hade du räknat med? Du resonerar som en tonåring. skärp dig o samla ihop dig lite.
Själv hade jag varit överlycklig om min familj bodde bara en timma från mig...
känner mej bara så ledsen och deppig
idag mår jag illa och gick i pyamas när de ringde på dörren, vet inte vem de va kanske grannar eller nån vän till killen eller nån släkting.... ja öppnade inte. vågade och orkade inte, e ensam hemma,,, fånigt? nån mer som gjort så?