efter flytt deppig? e de vanligt?
gör det då :)
gör det då :)
en annan sak som e jobbig är att ja inte vill säga till min familj att ja känner så här heller, för dom har alltid behandlat mej som att ja inte klarar nåt själv, om ni förstår, så om ja nu säger hur jobbigt allt e, kommer dom få vatten på sin kvarn... å va ensam ja känner mej me alla känslor!!!!
men du behöver inte säga att du är deprimerad.. du kan säga att det är en stor förändring o att det är omvälvande... då får de inte vatten på sin kvarn...
jo... de kan ja ju göra...
ush ja känner inte igen mej själv längre
förstår att det är jobbigt.. men du får kämpa dig igenom det här kära du...
jo ja vet... jag måste väll det...
allt skulle ju bli så bra, ja har drömt om detta i flera år... och nu sitter jag här i min dröm och gråter och undrar vad de e för fel på mej
orkar inte göra något just nu, killen e borta till kvällen och jag orkar inte ens sminka mej, ingen aptit, tänkte måla naglarna men orkar inte ens det, är nästan som apatisk eller vad de heter
ja undrar för mej själv om ja inte har ork till att ens sminka mej å äta eller diska nu, hur skjutton ska ja orka jobba imorgon...*gråter*
kära du.. så känns det ibland,, det är viktigt att fu tillåter dig själv o känna o gråta...