• dinana

Kattsand

Vilken kattsand föredrar du till dina innekatter?????

Jag är less på alla olika försök att hitta en sort som inte kladdar/stinker/dammar. Pris bryr jag mig inte så mycket om bara jag hittar en bra sort.

mamma till en liten molly ♥♥♥ 061216
  • Svar på tråden Kattsand
  • Silverkatten06

Ja, det vore nåt . Har sett nåt sånt klipp med en spolande katt på Americas Funnies Homevideos eller var det var. Det är nog inte helt lätt men om mina katter började gå på människo-toan skulle jag absolut ha överseende med att de inte spolade efter sig .

• ming
    Silverkatten06 skrev 2007-04-20 09:38:46 följande:
    Jag skulle vilja ha en sån här:www.litterkwitter.com/en/index.phpVore ju toppen om det funkade, men av nån anledning är jag skeptisk...
    Fast jag har hört att de faktiskt funkar, men att de tyvärr inte är anpassade efter våra toaletter, så man kan inte beställa dem och använda här i Sverige.
  • Silverkatten06

Ming - Då är det ju riktigt irriterande. Om de funkar, men inte i Sverige alltså. Var kan manköpa amerikanska toaletter?

• ming

Undrar om denna funkar från den sidan:
    Cat on toilet video

• malinmm

PUSSY COMPAKT klumpbildande sand. Absolut den bästa

• Fru Indosaurie

vi har kiselkristaller, den bästa uppfinningen någonsin!
    Det dammar inte och luktar absolut ingenting.
    Man byter en gång i månaden, bajs tar man bort efter som och så rör man runt kristallerna som absorberar upp kisset.

• babytjej

har Misscat , tycker den funkar bra, o håller man bara rent så funkar det med vilken kattsand som helst...

• Minne

Jasg kör med Cat Exclusive..visst dammar när man häller upp den i lådan, men sedan gör den ju inte det...jag rengör varje dag, har två pottor och tre katter...har märkt att den sanden är den som fastnar minst i deras minst sagt låånga pälsar...(perserkatter)

• Stanna

Vi har provat massor med sorter bland annat EverClean. Nu kör vi med Eldorados klumpbildande som vi köper på Willys. Runt 20 spänn för 5 kg. Billig och faktiskt riktigt bra!

Svar på tråden Kattsand