• dinana

Kattsand

Vilken kattsand föredrar du till dina innekatter?????

Jag är less på alla olika försök att hitta en sort som inte kladdar/stinker/dammar. Pris bryr jag mig inte så mycket om bara jag hittar en bra sort.

mamma till en liten molly ♥♥♥ 061216
  • Svar på tråden Kattsand
  • svea05

EverClan andvänder jag :D men man lär ju göra rent lådan dagligen, annars luktar det ju ändå :D

• Kurre räkmacka

Jag rensar 1 gång om dagen, ibland varannan. 2 katter och 2 lådor. Har pussy och folk som kommer säger alltid "men här luktar d ju inte katt alls ju"

• svea05

Tror inte egentligen att det spelar sådan stor roll vad man har för sand, bara man håller rent :D

Denna verkar ju rätt smart....

www.aquacat.se

• lindac77
    svea05 skrev 2007-04-20 02:38:26 följande:
    Tror inte egentligen att det spelar sådan stor roll vad man har för sand, bara man håller rent :DDenna verkar ju rätt smart....www.aquacat.se
    Den verkar fungera ungefär likadant som pee-wee... men jag undrar hur det blir i denna när katterna bajsar på stenarna? borde ju lukta illa om stenarna om man inte tar ur och rengör dem då det kommit bajs på dem?
  • Pillan79

var inne å kollade på den sidan...mina katter skulle totalvägra att stå och riva i sten

• emmies

everclean är kanoon.. fast just har vi biocats o den e superbra med! // emmie

better late than never....
  • MrsNelson

min katter är både ute och inne, så vår sommar och höst används inte lådan så mycket, på vinter rensar jag lådan varanna dag ungefär eftersom dom gör ifrån sig ute då med men inte lika ofta!

• MrsNelson
    ja det hade ju varit bra om det funkade, men mina katter får jag nog inte till att göra det, dom dricker gärna ur toan om dom kommer åt!
    Tror du man kan lära katten att spola också?
Svar på tråden Kattsand