Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Hej tjejer!

Fi: Åhh vad jobbigt att vara sjuk, hoppas du kryar på dig snart!

Lusse: Vad kul att intervjun gick bra, håller tummarna för att du får jobbet!

Fröken: Vad härligt att din kompis är så glad för din skull och stöttar dig!

Urcsh idag är längtan enorm.. Appropå att ge beskedet i present så hoppas jag att jag kan ge min mamma det i 50 års present nästa år hon fyller i maj. Blir ju inte ledsen om det blir tidigare heller.. =) Ha det bra tjejer!

• Skrutt 83

Luscious: ÅÅ ett STORT grattis!!! Vad skoj!! När börjar du? Var det i närheten av där du bor?

• Skrutt 83

Luscious: Det är ju jättebra ju! Vad kul, ska du ha som extra jobb och sommarjobb? Hehe ja det vore kul att få ge henne det, men man vågar nog inte hoppas på att det ska ta sig på första eller andra försöket..

• Skrutt 83

Luscious: Hehe min pappa är likadan! Men det är så kul att kunna berätta genom att ge bort ngt. Man kan ju göra iordning en fin ram också som man skriver ett kort och sätter in där man skriver här kan ni sätta in ett kort på ert barnbarn som beräknas komma i...!

• Skrutt 83

Presens: Hehe det är så kul när de längtar. Min mamma längtar jätte mycket efter barnbarn, ska bli så kul att se hennes min.

Frila: Vad jobbigt, det är klart du ska ha din mamma som stöd.

Lusse: Nää eller hur! Man vill ju se deras min!

Jag tror inte att jag kommer kunna hålla mig från att berätta för familjen tills det är "säkert" de kommer få veta direkt!

• Skrutt 83

Frila: Nä inte jag heller! Tycker iofs att om man skulle ha oturen att man får missfall så är det bara skönt att alla vet varför man mår dåligt!

• Skrutt 83

Lusse: Nää man lär ju göra ALLT för att framhäva magen så folk kan fråga om det bor ngn där! =) Men som sagt de nära får veta på en gång!

Vad lika vi alla tycks tänka kring detta! =) Idag kan jag inte tänka på annat än att jag vill gå med mage, försöker plugga men tji motivation.. Bara bebisar på hjärnan!

• Skrutt 83

nää nu måste jag släppa bebistankarna för ett slag å försöka fokusera på böckerna.. Inte lätt! "Ses" lite senare!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Cia: Kul att golfen går bra!

Frila: Bra med vitaminer, jag tyckte jag blev mkt piggare när jag började med dem. Ang. ÄL-testet så skulle jag nog utgå ifrån 30 dagars cykeln.

Presens: Tänk på att testen brukar ge utslag 24-48 h efter positivt test! Så kanske ska du börja redan 2 dagar innan. Ett litet tips bara!

Svar på tråden SYLTFISK