SYLTFISK
Cia: Godnatt!
Fröken: Godnatt!
Fi: Nää jag bodde på drottningholm när jag bodde hemma. Ja passa på att sno platsen! =)
Lusse: Haha jag också!! En sån här riktigt dallrande en! =)
Cia: Godnatt!
Fröken: Godnatt!
Fi: Nää jag bodde på drottningholm när jag bodde hemma. Ja passa på att sno platsen! =)
Lusse: Haha jag också!! En sån här riktigt dallrande en! =)
Lusse: Får även assocciationer till malacos frukt fiskar, de röda! Kanske för att jag är så godissugen men det är det jag ser framför mig!
Nää nu ska jag se lite på tv och sen krypa till sängs. Ska vara på gymmet kl 07.15 imorgon så måste sova hyfsat tidigt. Godnatt tjejer. Kram på er!
Hej tjejer! Hur står det till idag då? Vad har ni haft på schemat? Jag har precis kommit hem från skolan och gymmet och ska plugga lite.
Yoyna: Ja Drottningholm är underbart, huset ligger på lovön men tillhör Drottningholm. Jag älskar det där ute, så lugnt och vacker natur! Men så är det ju på Ekerö generellt. Jag längtar tills vi ska flytta dit nån gång i framtiden.
Cia: Ja det gör vi säkert! Sov så gott!
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er!
Cia: sovit gott?
Elessario: Läskigt med en skorpion! Ja låter som kompisen kan vänta sig ett +! Vad roligt för dem.
Lusse: När kommer svaret på HP?
Fia: Ja det är mysigt där! Hur har det gått för din kompis? Hurtigt med en joggingrunda, jag var på gymmet imorse det är så skönt när det är gjort.
Fick reda på att en bekant fått sin lille bebis nu, BF var 30 så det blev lite tidigare än beräknat. De fick en liten tjej! (jag gissade rätt, hihi) Är så avis! Detta ledde till disskussioner med sambon som då säger att han inte längtar (har ju sagt lite förr) och att han vill känna som jag innan han skaffar barn. Sa till honom att han kommer aldrig längta som jag (det är liksom biologiska klockan som spelar in). Kände att jag blev så besviken att jag fick tårar i ögonen och var tvungen att gå därifrån. Skönt med er som förstår hur man känner iallafall!
"Fia: Ja det är mysigt där! Hur har det gått för din kompis? Hurtigt med en joggingrunda, jag var på gymmet imorse det är så skönt när det är gjort."
Fi ska det ju stå så klart!! Sorry helt vimsig idag, min kompis som fått bebisen som jag berättade om heter Fia kanske därför jag virrade till det.
Cia: Ja det låter ju bra!
Elessario: Jo det är ju lite tufft att ha en skorpion men jag är sån fegis, skulle nog inte våga. Hade kameleont förrut, det är riktigt coola och ganska söta! Håller tummarna för ett bra resultat för er på HP. Ja det är ju så. Hoppas han bara var på tjurhumör.. Förrut sa han ju att han längtar lite.. Men det är ju ett par månader kvar så jag hoppas han ändrar inställning vill inte vänta längre än så...
Yoyna: Vad kul för din kompis! Vad jobbigt för den andra kompisen, 1½ år är ju väldigt länge när man längtar och hoppas. Känner de varandra också? Måste vara jobbigt när det tar sig fort för andra medan man kämpar och kämpar. Hoppas det är hennes tur snart!
Frila: Hahah ja Johnny Depp var det första namnet som ploppade upp i huvudet på mig! Han är ju så läcker! Skulle nog inte banga på Dr Dreamy heller.. Han är så charmig. Hrm finns många hunkar...*dregel*