Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Frila: glömde skriva en sak.. Tröttheten kan inte bero på graviditet då? ;) Brukar ju vara ett säkert symtom!

• Skrutt 83

Lusse: Härligt med powerwalk och glass *avis*

Själv ska jag snart se på tv med sambon och äta jordgubbar doppade i mörk chocklad! Har fått stelna till i kylen men nu är de klara! Mums!

• Skrutt 83

Cia: Ja det är det verkligen, ser bara magar, vagnar och bebisar överallt och jag blir bara SÅ avis!!

Längtar tills augusti när jag ska sluta m pillren då kan man ju iallafall hoppas en liten spermie slinker in, hehe!

• Skrutt 83

Lusse: Förr hade jag tänkt att jag skulle sluta när det var dags att starta verkstaden men jag vill ge kroppen extra tid på sig att komma igång. Dessutom så hoppas jag att sambon inte ska vara lika nogrann när det är upp till honom att skydda sig. Så då kanske det blir tjuvstart?! Dessutom så ökar ju chansen för att en smiter också. Hihi. Sluta i augusti vet jag, så kan vi hispa över symtom å konstiga kroppar tillsammans. =) Tycker det ska bli skönt att sluta men det känns lite omständigt att börja m gummi igen, spontaniteten blir ju inte likadan direkt.. :(

Cia: Jag hoppas du har haft en som varit på rymmen denna månad!

• Skrutt 83

Lusse: Nää det är ju inte så himla kul! För mig blir det lite drygt 7 månader. Vet inte om det kanske kommer bli avbrutet eller inte, det är upp till sambon. Ska dock försöka införskaffa en persona om mensen bara blir regelbunden. Den har ju koll på ens cykel å då behöver man bara skydda sig de röda dagarna.

Cia: Vad gulligt sagt av honom!

• Skrutt 83

Nää ni nu ska jag ta och ägna sambon lite uppmärksamhet. Ha en bra kväll tjejer!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er! Har inte hunnit vara inne så mkt senaste tiden.. Såg att ni disskuterat detta m p-medel. Kommer inte ihåg vem som frågade om personan men det finns info här: www.persona.info/se/Koppersona.cfm Tycker den verkar toppen kommer att använda den sen om kroppen blir regelbunden. Den har en stor fördel att man kan använda den tvärtom dvs när man vill bli gravid, då kör man järnet de röda dagarna =)

Fi: Hoppas halsen är bättre!

Lusse: Så det blir redan i slutet av sommaren du slutar? Jag har också 4 kartor kvar. Min sambo sa också att det var upp till mig, men precis som du sa så har jag skyddat oss i alla år, nu är det upp till honom!

Inatt drömde jag för första gången att jag var gravid.. Fick reda på det i vecka 6 och fick se på VUL hur ett litet hjärta pickade för fullt. Jag var världens lyckligaste.. När jag vaknade och insåg att det var en dröm kände jag mig helt tom, den känslan har suttit kvar hela dagen.. Fick känna min kompis lilla bebbe sparka idag, gjorde inte längtan bättre, jag längtar tills det är i min mage det sprattlar!

• Skrutt 83

Lusse: Vad kul att du trivs på jobbet! Vilken härlig dag du verkar haft, själv har jag jobbat..

• Skrutt 83

Nu ska jag och sambon se lite på 24. Kikar in efter jobbet imorgon! Ha det så bra tjejer! Kram på er!

• Skrutt 83

Godmorgon tjejer!
    Hoppas att allt är bra med er och att ni har en härlig söndag framför er! Själv ska jag åka till jobbet om tio minuter känns DÖ trist.

Cia: Ja jag håller med, det är inte kul. Min helg har också endast gått ut på jobb. Vad roligt med bowling, gick det bra?

Vad ska ni göra denna dag då?

Svar på tråden SYLTFISK