Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

Fröken: Tycker det låter som bra kriterier, jag ska hojta om jag hittar den, hihi! Låter ju som en cango på beskrivningen! Men du vill ha kombi eller?

Yoyna: Vad skönt att det inte var så lång utb! Hehe då kanske du är klar lagom tills det är dags för 2:an, man kanske springer på dig på bb då!

• Skrutt 83

Ja eller hur! Min kompis velade också, hon gillade duo edge men tyckte den var klumpig, det är den ju också. Ja cango är inte alls lika fin som EL. Duon är mkt snyggare, det är den... Men så smart m kombi, ja citykorgen är så fin! Jag det är inte lätt, jag velar som en galning!

• Skrutt 83

Yoyna: Ja eller hur! Har du nått speciellt sjukhus du vill jobba på? Jag hoppas på ca 3-4 år mellan barnen. Vill gärna ha 2 barn, kanske 3!

• Skrutt 83

Ja fröken, sjukt synkade hjärnor! :D Åhh idag längtar jag ngt helt enormt. Nu känns det som att vi ska börja i augusti så jag är alldeles uppspelt, men det ska vi ju inte och chansen att det ska ta sig med avbrutet är ju så minimal, kommer bara bli besviken!

• Skrutt 83

Fröken: Haha, förstår ditt tankesätt (det är klart, våra hjärnor är ju synkade =D) tror det är bra att bara köra på, så det inte blir någon stress, men om det inte tar sig snabbt blir det till att ta till ÄL-test! Ska nog testa med det sen när jag lagt av m pillren, så man vet om man fungerar, kan ju vara bra att ha koll på cykeln om man ska köra avbrutet, eller?! ;)

Lusse: Ja det är jobbigt när de är sådär.. Så var min sambo också förrut, sa att han absolut inte ville att jag skulle sluta. Nu sa han att han verkligen förstod att jag ville och att det är helt ok och att det löser sig. Igår så försökte jag lägga upp det lite fint så jag frågade om det är stor skillnad enligt honom med eller utan gummi och då sa han att ja det är det, och att när jag slutar så får vi försöka köra avbrutet. Blev så häpen! Sen sa jag det till honom att jag vill inte göra det om det ska bli tjafs sen om det skulle ta sig ändå men då sa han att det är helt lugnt! Blev så paff! Så du ska se att din sambo kommer ändra sig. Tycker verkligen att du ska sluta om du vill, han får skydda sig om han vill, ansvaret har ju varit ditt så länge! Sen kommer han tröttna på gummit illa kvickt tror jag, =D

• Skrutt 83

Lusse: Föreslå personan för sambon. Det var så jag och A kom att börja prata om att jag skulle sluta. Då behöver ni ju inte kådis varje dag heller, så då kanske han tycker det känns bättre!

Fröken: Nää det ska du inte ha heller, min sambo har också behövtt pushas, men de skulle ju inte gå med på ngt de inte vill. De behöver bara lite hjälp på traven att förstå vad de vill! :)

• Skrutt 83

Fröken: Nä det är lika bra att inte tjata, de blir liksom tvärtom effekt.. Men januari är inte så långt bort ju! Sen vet man ju aldrig, han kanske ändrar sig så det blir en liten tjuvstart ändå!

Jag tycker april/maj känns extremt långt bort, så jag hoppas verkligen på en kvick liten rymmare! Blir dock lite orolig att jag inte ska klara av att skriva D-uppsattsen själv och inte kunna ta examen tidigare, kanske dumt att köra avbrutet då men jag längtar ju så mkt att varje liten droppe av hopp tar jag till mig.

• Skrutt 83

Åhh grattis i förskott Lusse! Ja kanske är det din överraskning till present, jag håller tummarna!

Ja det blev väldigt lungt. Har också top model på men jag tycker greys är bästa serien! Å desperate housewifes såklart! Har dock sett allt som gått i USA så därför blev det top model!

Svar på tråden SYLTFISK