Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Frila: Haha känner igen det där! Mina katter brukar också hålla igång på nätterna, man blir tokig!

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Äntligen fredag och jag är ledig i helgen, känns underbart!
    Åhh vilken gullig sambo du har Lusse, grattis till den kommande förlovningen! Vilken perfekt födelsedagspresent!

• Skrutt 83

Thulan: Jag ska ta det lugnt nu på dagen sen ska jag och sambon åka till några kompisar ikväll. Kommer bli en lugn helg för min del. Själv?

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Här var det lugnt idag. Vad har ni för planer för idag/ikväll då? Själv har jag världens huvudvärk och sambon jobbar så det blir en lugn kväll framför tv:n, borde plugga men orkar inte.

Cia: Vad jobbigt att ha en sån person på jobbet, hoppas det löser sig.

Fröken: Hoppas du får en riktigt trevlig dag på bröllopet!

Lusse: Vad gulligt att han kallar dig för sin fästmö, när ska ni kolla på ringarna? Vet du vad du vill ha för ring?

Igår var vi på middag hos några vänner och vår 2 åriga guddotter. Hon charmade sambon rejält så det är bra =) Så idag är bebissuget extra stort igen, jag vill ha bebis nu!!

• Skrutt 83

Frila: Vad bra att du fick jobbet! Hoppas du kommer trivad bättre där, skönt att slippa jobba natt!

• Skrutt 83

Lusse: Åhh vad kul med kalas! Vad kul med ridlektionerna, du kommer älska det! Bara att fråga om du vill ha lite tips =) Ringarna var jättefina, stod själv och valde mellan 2 liknande modeller. Våra ringar är väldigt lika den första.

Vad har du för planer för kvällen då?

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er!

Lusse: Ja jag håller med dig, förlovningsringen ska vara enkel och snygg så man kan blända folk med vigselringen sen =) Låter ju toppen med ridlektionerna, man lär sig så mkt mer när man rider privatlektion och 100 kr är ju värsta kapet! Hehe ja killar är allt bra sporttokiga dem, mysigt med grillning på balkongen!

Frila: Hoppas du kryar på dig snart, inte kul att vara sjuk!

Cia: Kul att det går bra med golfen, det är verkligen mkt att lära sig med all teori men det är ju jättekul att du och sambon kan ha samma intresse sen! Ja hitta bil är inte lätt, sambon och jag ska också köpa bil nu i sommar. Får se vad det blir men vi ska ha kombi iallafall.

Yoyna: Hrmm svårt det där.. De säger ju att man brukar få ÄL-flytningar nån dag innan själva ÄL (om jag inte minns fel) men det låter ju som om den kan vara på G redan så om du är osäker och ni vill vara på den säkra sidan kanske ni ska hoppa över myset..

• Skrutt 83

Fi: Vad gulligt att din sambo kollat upp spjälsängar! Verkar som att han börjar bli redo!

Hur är det mer er andra idag då? Själv är jag lite nere, min ena häst är skadad så det känns inge kul. Vill bara att han ska bli frisk.. Skulle tävlat om ett par dagar men det blir inget av med det. Bebislängtan är verkligen jobbig just nu, känns som tiden står still. Sambon och jag pratade om barnvagnar och bilstolar och sånt idag och han deltog i disskussionen, han suckade inte och såg besvärad ut, fatta framsteget =)! Längtar tills augusti å pillren rycker, eftersom jag kommer bli klar i juni-08 ist för jan-09 så skulle vi kunna börja direkt då men det tror jag inte sambon skulle gå med på men OM det skulle ske så hinner jag ändå bli klar m utb. och det känns TOPPEN!

Svar på tråden SYLTFISK