SYLTFISK
Yoyna: Ja, jag har också hört mkt bra om BB-Sthlm! Därför många går på MamaMia i stan, då har man förtur dit tror jag!
Yoyna: Ja, jag har också hört mkt bra om BB-Sthlm! Därför många går på MamaMia i stan, då har man förtur dit tror jag!
ÅÅ blir sjuk av att se så söta saker! Har inte köpt ngt ännu, det spar jag nog tills jag fått ett + på stickan!
Fröken: Sov så gott vännen! Vi "ses" säkert här imorgon!
Yoyna: Ja, jag gör också det! Min kompis går där och tycker det är super. De har ju UL där också så då behöver man inte en remiss sen från sin BM till sjukhuset.
Lusse: Ja det gäller ju att vara ute i tid! =D Ja just ja du ville kika innan vad det är för kön på den lille. Känner din sambo likadant?
Frila: Skönt att du kommit fram till hur du vill göra! När du blir gravid är det bara att du ber att bli omflyttad! Förstår att du vill kunna umgås med dina vänner på din fritid!
Nää nu måste jag krypa i säng! Ska vara på gymmet kl 07.10 imorgon! Sov gott vänner, vi "ses" imorgon! Kram på er allesammans!
Hej tjejer!
Hoppas ni haft en bra dag! Själv har jag precis kommit hem efter en dag med gym, skola, ridning och jobb och nu är jag sjukt trött!
Grattis på födelsedagen Lusse, hoppas provet gick bra!
Vad har ni för planer för kvällen då? Sambon min är borta så jag är ensam, ska se lite på TV och ta det lugnt!
Frila: Åhh vad jobbigt, finns inget värre än när man går om varandra hela tiden.. Sambon är iväg med sin klass kommer väl hem vid 23 eller så.. Blir tidig sänggång för mig idag, jag ska rida lektion kl 08 imorgon så jag måste vara i stallet kl 06.30