Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Persona är en liten dator som håller koll på dagarna i cykeln. Gröna dagar =kan ha oskyddat sex röda:skydd eller avstå gula: Utför ett test som visar om ÄL är på g eller inte. Sen kan man använda den omvänt när man vill skaffa barn. Gula dagarna som är testdagar är 8 st i månaden förrutom första månaden då testar man 16 dagar! Här kan du läsa om den: www.persona.info/se/index.cfm

• Skrutt 83

jepp, det är typ som ägglossningsstickor. Fördelen är att efter ett par månader vet man ju vilka dagar som blir röda och behöver ju inte testa mer om man inte vill

• Skrutt 83

Lusse: Hehe vilken gullig sambo du har! Ja min han tyckte att det inte var tillräckligt beprövat =) Hehe ja den är dyr, kanske ska strunta i den och köra ÄL-test ett par månader istället så man får koll på cykeln, borde ju gå lika bra. ÄL-test är ju inte billigt heller iofs..

• Skrutt 83

Kelso: Ja det kan man, men de rekomnederar aldrig folk att köpa en beg. men vissa gör det ju ändå.. Men som sagt den kan ju användas omvänt när man vill ha bebbe, som om man tänkt köra ÄL-test kan man ju använda personan ist. Får se hur jag gör, kanske skiter i att köpa den och kör ÄL-test ett par månader för att få koll. För när man vet cykeln behövs den ju som sagt inte, det ända kan ju vara om man har ÄL som diffar ett par dagar varje mån

• Skrutt 83

Lusse: Nää eller hur?! Det var det jag tyckte också men icke, hihi! Fast jag ska inte klaga avbrutet fungerar fine by me!

• Skrutt 83

Igår när jag gick och la mig kom jag på ett bra namn till tråden sedan när vi börjat verkstaden: Syltfiskarna ynglar av sig! =D

Knäpp, jag vet!! hihi men är man FL beroende så är man!

• Skrutt 83

Cia: Sund inställning men jag håller tummarna!

Lusse: Hehe ja jag vet! =) Åhh vad jag längtar tills det är dags. Nu har vi "pratat" i snart 3 mån, tiden går ju rätt fort trots allt!

• Skrutt 83

Cia: Ja det förstår jag, skulle bli helt till mig om älsklingen sa att han ville gifta sig med mig! Lycka till på golfen, hoppas det klarnar upp, inte så kul att spela i regn!

• Skrutt 83

Lusse: Ja eller hur, ingen vet så mkt om en som ni =) Haha! Så himla glad att jag hittade tråden, vad skulle jag gjort utan er? Så skönt med likasinnade som man kan prata med allt om!

Svar på tråden SYLTFISK