SYLTFISK
Uj, nu är jag nervös.
Sambons far vill veta vilket år vi ska gifta oss så nu har vi pratat fram och tillbaka om för- och nackdelar.
Men nu är det hos sambon bollen ligger, så imorgon kväll kommer jag få veta "domen"
Uj, nu är jag nervös.
Sambons far vill veta vilket år vi ska gifta oss så nu har vi pratat fram och tillbaka om för- och nackdelar.
Men nu är det hos sambon bollen ligger, så imorgon kväll kommer jag få veta "domen"
Frila,
Ja, förstår inte hur jag ska kunna sova nu
Det är tur att jag jobbar imorgon så jag får nåt annat att tänka på, annars hade jag väl blivit knäpp
Frila,
Det vet jag inte. Men borde väl sova snart eftersom jag ska upp 5.30 imorgon bitti.
lusse,
Ja, det är det verkligen. Känns samtidigt lite skrämmande. Men jag har förberett sambon på att jag kommer bli besviken om det blir -09, men även sagt att det kommer gå över.
Skrutt,
Det hoppas jag med. Vågar knappt tänka tanken att det kan bli -08, alltså om ca 8 månader(!) Då pirrar det massor i magen
Men det är ju så svårt att inte hoppas, som vi alla vet
Skrutt,
Ja, 8 månader är ju inte direkt mycket om man nu jämför med -09. Men jaja, nu kanske det är säkrast att vi pratar om nåt annat
Tack för att ni håller tummarna.
Skrutt,
Borde sova nu, men det är svårt. Tankarna far omkring.
Förstår inte hur jag ska stå ut ända tills imorgon kväll. Jösses!
Men det kanske är säkrast att ställa in sig på -09.
Sov gott tjejer!
Vi hörs!
Kram
Godmorgon tjejer!
Jag lyckades somna tillslut.
Nu försöker jag få in i min hjärna att det blir 2009 (Har inte fått nåt svar), för att inte bli alltför besviken sen.
Skrutt,
Nu är jag hemma från jobbet. Har fortfarande inte hört nånting och vågar heller inte fråga.
Men jag har haft mantrat "09, 09, 09" hela dagen i mitt huvud så nu är jag rätt så inställd på att han kommer säga att det blir -09
Skrutt,
Jösses, jag kommer ju gråta glädjetårar eller nåt om han säger att han vill gifta sig med mig nästa år.
Men nu ska vi inte hoppas för mycket här.
Jag har golf kl.18 och just nu är det stora grå moln på himlen, ser inte så lovande ut.