• Cia80

SYLTFISK

lusse,
    Ja, jag vet inte...nu kanske jag tolkar för mycket. Men som jag berättade för er häromdagen, så sa han ju att vi får se hur vi känner i höst.
    Men som vanligt ska man väl inte hoppas för mycket. Känns som jag blivit tillräckligt besviken på ett tag nu.

Skrutt,
    Ja, det gör ju det. Tack för att du håller tummarna

• Cia80

Skrutt,
    Lovar att berätta om det händer saker på bebisfronten. För på bröllopsfronten kommer det ju inte hända så mycket på ett tag.

• Cia80

Skrutt,
    Självklart kommer jag göra det.
    Är ju bara ni som vet om såhär mycket om mitt liv.

• Cia80

Dags att sova för min del också.
    Vi hörs imorgon eftermiddag hoppas jag.
    Sov gott! Kram

• Cia80

Frila,
    Självklart är det ok med -09, bara jag får gifta mig med honom så är jag nöjd

Vi får väl se när vi sätter igång verkstaden. Det får bli när vi känner oss redo.
    Fast man har ju ändå bröllopet i baktankarna. T.ex så kan jag ju inte vara höggravid, för då kan jag inte flyga och det är väl heller inte bra om bebis är för liten.
    Men jag tänker som så att hinner vi få bebis innan så blir det nog ett bröllop i Sverige.

Nu ska jag göra iordning mig för jobb.
    Ha det så bra så hörs vi.

• Cia80

Thulan,
    Jag har jobbat hela dagen. Kom hem för en stund sen.
    Var jobbigt psykiskt idag. Satt hos en person som var döende. Sen kom dottern så då smög jag ut. Men tårarna rann för fullt.

• Cia80

Thulan,
    Det är jobbigt, det går inte att komma ifrån. Det är såna här dagar jag önskar att sambon kom hem efter jobbet. Men jag får snällt vänta till imorgon.

Funderar på att lägga mig och sova ett tag. Tar på krafterna och gråta.
    Sen ikväll hamnar jag väl här eller framför tv:n.

Vad ska du hitta på?

• Cia80

Thulan,
    Jag ska göra det nu. Hoppas att vi hörs senare.
    Ta hand om dig och kärleken.
    Kram

• Cia80

Frila,
    Men jag ville sitta hos henne. Hon var så gullig. Hon sa att hon blev så glad när hon såg mig på morgonen. Sånt värmer verkligen.

Jösses, jag var nog lite trött. Sov i tre timmar

Ska ni se Schlager-kvalet som är ikväll?
    Jag funderar på det.

Svar på tråden SYLTFISK