• Cia80

SYLTFISK

Frila,
    Minns ej vad filmen hette, men rejält rädd blev jag ialla fall

Idag har jag haft golflektion. Vi gick en banvandring. Jag säger bara jösses vad regler det finns. Blir inte lätt teoriprov, fast det blir nog inte det praktiska provet heller. Jag får träna mycket framöver.

• Cia80

lusse,
    Jag kan nog inte påstå att jag dör av bebislängtan just nu. Konstigt nog var det ett tag sen jag tänkte på bebis.

Sambon tittar på hockeyn här. Ska dock snart börja grilla så då får han allt ta och slita sig lite

• Cia80

Hej tjejer!
    Så var det måndag igen. Usch vad fort helgerna går.
    Men imorgon har jag golf igen så då måste sambon komma hem så han kan köra mig dit så nu dröjer det inte alltför länge tills jag får träffa honom igen.

Just nu är bebislängtan inte så jättestark. Försöker istället få sambon att vilja gifta sig med mig nästa år, fast jag tror inte att jag lyckas särskilt bra tyvärr.

• Cia80

lusse,
    Nu går jag ju på golflektioner. Men när jag går fadder-rundor så går jag tillsammans med sambon. Han har ju grönt kort så då kan han vara min fadder

Det hoppas jag med att han gör. Fast just nu känns det rätt så kört. Är ju fortfarande det där dilemmat att vi inte bott ihop. Så egentligen är han väl rätt så klok.

Åh, så mysigt att gå och titta på ringar
    Själv ska jag jobba ikväll, roligare än så blir det inte här.

• Cia80

lusse,
    Ja, hur lyckas de?
    För egentligen när jag tänker efter så är nog inte 2009 helt fel. Sen vet vi ju inte om det kanske blir bebis innan, som ni vet hoppas jag ju varje månad.

• Cia80

lusse,
    Jag är så glad över att jag hittat er. Är så skönt att kunna prata av sig.
    Självklart har jag inte gett upp. Som jag berättade så sa ju sambon att vi får se hur vi känner i höst. Men tydligen så skulle jag inte haka upp mig på det, enligt honom

• Cia80

lusse,
    Nä, ge upp kan man ju inte göra.
    Dock så ska jag nog försöka att inte prata om det så mycket så att han, som du säger, får chansen att smälta det lite.

Hihi, vilken komplimang

• Cia80

lusse,
    Åh, tänk om sambon kunde säga det till mig...snart.

Stolarna ser jättefina ut! Vad duktig du är!

• Cia80

Dags för jobb.
    Hoppas vi hörs ikväll.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram

• Cia80

Skrutt,
    Då är jag lika knäpp isåfall. För sånt läser jag också blir lika glad då jag hör när någon "lyckats" bli gravid trots avbrutet.

Hur vet man om man är redo att gifta sig?
    Jag kan inte svara på det. Jag bara vet att jag vill gifta mig med min sambo. Har ni några vettiga svar?

Svar på tråden SYLTFISK