• Cia80

SYLTFISK

Skrutt,
    Tack så mycket. Dock kommer vi inte gå ut och spela utan mer stå och öva svingen och det funkar ju att göra under tak. Bara det att kan bli lite kallt.

lusse,
    Jag grät glädjetårar när sambon friade till mig så det är nog inte helt omöjligt att det händer igen

Åh, jag håller med er. Jag är så glad att jag har er!

• Cia80

Jösses, nu är sambon hemma och mitt hjärta har börjat bulta. Samtidigt som jag vill veta så är jag faktiskt lite rädd.

• Cia80

Hej tjejer!
    Det blev inga glädjetårar igår
    Trots att jag försökt intala mig att det blir -09 så blev jag så besviken. Grät mig till sömns.
    Idag känns det bättre. Nu är det ju bara att försöka komma på det positiva med -09
    Men enligt sambon ska det bli -09 oavsett om bebis dyker eller inte.

Kelso,
    Hehe, skengravid är väl trevligt att vara

• Cia80

lusse,
    Du har så rätt så. Förstår egentligen inte varför jag blir så besviken. Det är ju inte så att han har gjort slut med mig.
    Han har ju långsiktiga planer för oss. För ska vi kunna gifta oss -09 så måste vi ju vara tillsammans

Jag tror faktiskt det kan bli riktigt bra. För då börjar vi med bebisverkstad runt dec-08 och sen kanske det blir bebis i början på 2010.

• Cia80

Fi,
    Det blir troligtvis feb -09.
    Det går säkert fort, är väl bara nu som det känns som en halv evighet

Jag ska försöka njuta nu och dagdrömma :)

lusse,
    Vi kommer dock inte behöva boka lokal eftersom vi kommer gifta oss i Thailand. Prova klänning kan man ju allid göra, fast jag tror jag kommer vänta lite, ialla fall till nästa år. Annars tror de väl att jag är knäpp

Det ekonomiska kommer ju lösa sig ialla fall. Sen får man väl börja spara lite till bebis

Ja, tänk om jag blir gravid direkt...det vore nåt
    Uj uj uj

• Cia80

Åh, önskar att någon av er bodde närmare så nån kunde följa med mig

Löften har vi nog inte tänkt på. Det låter svårt. Kan du ge nåt exempel?

Blommor, make up och frisör står de för. Så det känns riktigt skönt att inte behöva boka sånt. Men nu när jag tänker efter så har jag ingen aning om hur jag vill ha det, men det hoppas jag att den som ska göra det kan se hur jag ska ha det.
    Fast jag tror jag vill ha lockar i håret...inte så strikt uppsättning.

Musik är också nåt vi måste tänka över. De har en trubadur så man kan föreslå musik eller så kan man ha med cd-skiva om det är någon avancerad låt.

Uj, nu har ni verkligen fått igång mig på planerandet...fast det känns så långt bort...känns nästan lite tabu.

• Cia80

lusse,
    Det är klart att du ska göra det, det gjorde jag

• Cia80

Dags för jobb. Hoppas att vi hörs ikväll.
    Ha en fortsatt bra dag.

• Cia80

Hej tjejer!
    Börjar mer och mer förlika mig på tanken att bröllopet blir 2009 och som ni säger så är det ju bara mer tid till planering

Fi,
    Åh, så fint löfte. Undrar om jag kan få till nåt sånt.

Skrutt,
    Vad härligt att ni ska börja på riktigt i augusti, då är det ju inte alls lång tid kvar, bara några månader.

• Cia80

Skrutt,
    Åh, man märker verkligen hur glad du är
    Jag får nog snällt vänta. Men sambon sa att vi kommer gifta oss -09 oavsett om vi får bebis innan eller inte...så vi får väl se

Svar på tråden SYLTFISK