SYLTFISK
Usch vad jag saknar sambon.
Har ju haft honom hemma sen i fredags så jag har vant mig vid hans närvaro.
Det är tur att det snart är fredag.
Usch vad jag saknar sambon.
Har ju haft honom hemma sen i fredags så jag har vant mig vid hans närvaro.
Det är tur att det snart är fredag.
Frila,
Just nu känns det riktigt jobbigt, men det går väl över snart och hux flux är det ju fredag igen.
Åh, bebislängtan och bröllopslängtan börjar bli starkare.
Hur ska man få sambon att vilja tidigare?
Frila,
Jag tog upp det lite försiktigt förut på telefon, men han sa bara att inget har ändrats.
Så det är väl bara att ge upp gissar jag.
Hehe, vi har också pratat efternamn. Han har ett vanligt och jag ett ovanligt. Vill helst bli av med mitt. Så vi har också funderat på om vi ska ta hans mors flicknamn
Men vi får väl se.
Frila,
Jag har ett ovanligt ca 20 st till som heter det och sambon heter Jansson.
Men vi får väl se. Jag har väl varit lite inne på att ta ett helt nytt efternamn. Men hans mors flicknamn skulle också kunna funka.
Hej tjejer!
Är nu hemma från en helt ok kväll på jobbet.
Bävar dock inför morgondagen, men det ska väl gå det med. Som tur är så är jag ledig i helgen.
Längtar efter bebis. Visst är det konstigt
Sambon sa dock nåt kryptiskt i tfn förut som kanske får mig att behärska mig lite.
Han sa:
Vi får väl se hur vi känner i höst...
Fröken,
Ja, nu ska jag försöka vara riktigt duktig och inte säga ett knyst om bebis på hela sommaren.
Tror ni att jag lyckas?
Fast han menar att vi ska bestämma oss i höst, sen om det kommer ske nåt i höst det är en annan fråga. Men han vill känna efter ordentligt och det är väl egentligen väldigt vettigt.
Men det känns ändå som ett steg i rätt riktning.
Jag kan också stå framför spegeln och stryka mig efter magen. Ibland är längtan så stor så jag väntar mig att jag ska känna en liten spark eller nåt.
Åh, grattis lusse!
Vilken mysig överraskning
Idag har jag haft en h*vetes dag rent ut sagt.
Jag och en jobbarkompis gick till chefen och bröt ihop. Vi blev både fysiskt och psykiskt trötta. Så ni anar inte hur glad jag är över att jag är ledig lördag och söndag.
Sitter nu och väntar på att sambon ska komma hem. Sen ska jag iväg på golflektion, så då får jag nåt annat att tänka på.
Hej tjejer!
Det var ingen speciell händelse som utlöste det igår utan mer att vi hade så mycket att göra och sen en kollega som i stort sett inte gjorde nånting.
Sen att man får höra att patienterna klagar på den personen gör ju inte saken bättre.
Chefen pratade med personen i fråga, men jag vet inte vad som händer sen. Personen går på ett vik som går ut i höst, så h*n kommer då få sluta, men det känns jobbigt om vi ska dras med personen hela sommaren.
Jag sa till chefen att jag hellre jobbar en man kort istället för att jobba med personen.
Jaja, nu är det helg och jag är ledig.
Det gick rätt så bra på golflektionen. Jag och sambon gav oss ut på en fadder-runda och det var inte det lättaste måste jag säga. Lyckades t.ex. hamna i ett dike
Hej tjejer!
Så fina ringar du länkade till lusse.
Idag har vi tittat lite mer på bil, men jösses så svårt det är att välja.
Frila,
Jag är vaken.
Sambon tittar på nån skrämmande film. Själv vågar jag inte titta hela tiden så jag surfar under tiden