SYLTFISK
jo Ullared är en braaaa bit från mig här i Frankfurt - annars kan ni räkna mig som Stockholmare eftersom både mina föräldrar och mina svärföräldrar bor där
jo Ullared är en braaaa bit från mig här i Frankfurt - annars kan ni räkna mig som Stockholmare eftersom både mina föräldrar och mina svärföräldrar bor där
å jag ska umgås med mannen nu
sov gott tjejer!
God Morgon tjejer!
Nu har vi ALLLA kommit EN dag närmare BEBIS!!!
Wow! - Och detta gäller ju faktiskt för oss alla! Tänk att man kan vara så glad en tidig morgon!
Idag är ju som en fredag då jag är ledig imorgon. Planerar massa mys ikväll - vin, kycklingfilé, potatis i ugn och tsatsiki. mums! Och imorgon - SOVMORGON! Päronen kommer oxå på besök då och stannar ända tills på måndag, så det blir tyvärr nog inte så mycket FL för mig idagarna...
GODMORGON!!!
Nu är vi ALLA ytterligare EN DAG närmare bebis!
tjoho!
Fast usch, här är vädret jättedåligt - och mina föräldrar som kommer ner idag. Trist!
Lusse: å så roligt att det kan bli en tjuvstart för er under våren! Vem vet, kanske vi startar samtidigt då? Jag ska ju starta i mars
GODMORGON Syltfiskar!
Sitter pa jobbet och grottar. Typ bara jag här. Tänkte inte offra en semester-dag idag utan istället jobba halvdag. Betyder att jag far röra mig hemat strax efter lunch. Da ar det shopping som gäller. Päronen är ju här fran Sverige och kommmer vara inne i stan och shoppa hela dagen.
Vad har ni för planer för dagen?
susanna: ah, tycker oxa det ar saaa mycket svarare med killnamn! Tjejnamnet är i princip redan bestämt: Signe Elisabeth Louise
susanna: fina namn! Elisabeth gillas särskilt
cia: duktigt att ända komma upp redan nu om det va festligt sent igar!
usch ja, killnamn är verkligen svara!
vill ha ett förnamn och tva mellannamn och allt ska klinga bra ihop. namn vi funderar pa är (släktnamn):
Olle
Leif
Gustav
Sture
Verner
Birger
Karl
Leo
Johan
Sebastian
utöver dessa släktnamn funderar vi pa andra fina namn, men det är saaaa svart med fina killnamn!
cia: hehe, känner igen det där med segheten
fröken: va kul att din mamma oxa har namnen Signe Elisabeth! de klingar sa vackert ihop!
Alexander tycker jag oxa är fint