SYLTFISK
Fi: Ja risken finns ju att man köper på sig en massa onödigt, kanske inte så dummt att läsa igenom den tråden! hihi
Fi: Ja risken finns ju att man köper på sig en massa onödigt, kanske inte så dummt att läsa igenom den tråden! hihi
Lusse: Men emmaljungas city jet då? den påminner om buggan men har väl andra typ av hjul?
Nää jag vet, jungle pink är så fin. Gillar även jungle lime! Emmaljunga har ju släppt bilbarnstol nu också, som går att knäppa på vagnen, vore ju himla smidigt! Undra om den är bra. Skulle vilja se den i verkligheten, har bara sett på bild, dessutom i fel vinkel. Ja vi får provköra alla vagnar som går! =)
Lusse: Ja jag vet det är det jag stör mig på för det vore hemskt praktiskt! Tittat en del på garcos och sen finns en hel del andra fina. Men som sagt gillar inte EL till utseende, kanske ser bättre ut från annan vinkel och i RL?
Yoyna: Hej hej! Åhh vad kul, kommer också hålla på så. Jag är väskoman så det där m skötväska är MKT viktigt för min del. Kommer säkert packa bb väskan ett antal gånger också, samt skriva lista på vad som måste med!
Yoyna: Oj har aldrig tänkt på att det var olika saker. Vill nog ha ett babyskydd då, smidigt om de somnar i bilen.
Fröken: Hej! Din stackare, låter som en jobbig dag. Har också en del som jag borde pluggat men inte orkat! Ja visst är den fin, man behöver nog inte ha svängbart eftersom att sitsen går att vända och det är nog inte så många gånger på en tur man behöver vända =) Ligger nog etta här hemma just nu =)
Fröken: Om man vill ha EL är det nog till att vara ute i god tid! Det är många veckors väntetid. Min kompis beställde sin i typ mars och den kommer i juni. De ska ha i augusti. Skulle nog vilja gå över de 12 veckorna iallafall. skulle kanske beställa efter UL v18 kanske? Men titta kan man ju göra innan! =D
Yoyna: Haha, jag känner igen det där med att packa mer än man använder, så är varenda sem jag ska på! Hihi! Planering är så kul!
Fröken: Så sant så! Tiden får gärna gå fort för min del! =D
Fröken: Det går nog fortare än vi tror! =) Tänk bara så fort sommaren brukar gå! Sen är det inte långt kvar. Jag hoppas och tror på tjuvstart här hemma! April/maj var ju för att jag skulle hinna klart men eftersom jag blir klar en termin tidigare så kan vi egentligen köra på direkt i augusti. Bara det att sambon ska vara redo..
Frila: Ja det är inte lätt det där m vagnar! Är själv lite osäker på 3 hjulingarna, känns som de är mkt mer benägna att välta. Som sagt, tur att det är lite tid kvar! =)
Fröken: Kommer säkert inte bli så men jag hoppas ju. Han har ju sagt att han inte är redo men jag hoppas ju så innerligt att han ska ändra sig tills vi börjar köra avbrutet. Med min otur så kommer vi säkert inte ens starta i april/maj men hoppet är det sista som överger en! Han är ju bra mkt mer positiv nu än han varit så! Det är ju bra att du lyckats kompromissa er till en tid som känns ok för båda. Killar har nog inte samma typ av längtan som oss, de behöver nog lite peppning!