Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Cia: Jag förstår känslan! När är nästa ÄL?

• Skrutt 83

Cia: haha ok! Vad bra, se till att vara lite extra flörtig ikväll så ska jag hoppas på en snabb liten rymmare! ;)

Lusse: Åhh vad fin den var! Vill ha en fin mage att klä i fina kläder!

• Skrutt 83

Lusse: Ja visst är det, värsta självplågeriet! Ja hoppas också på att klara mig utan bristningar. Det finns ju bra oljor som man kan smörja in magen med i förebyggande syfte!

• Skrutt 83

Lusse: Åhhh grattis!!!! Vad kul! Då har du massa tid för härlig plannering! Ja eller hur, placebo är bra det med! =) Då känner man iallafall att man gjort vad man kan!

• Skrutt 83

Åhh blir lite avis vill också gifta mig men sambon vill avvakta så jag får snällt vänta..

• Skrutt 83

Frila: Bra idé!

Lusse: Klart att det kan vara ett gravsymtom, man kan ju inte lita på att testerna visar rätt =D ;)

• Skrutt 83

Lusse: Nää eller hur?!

Nää tjejer nu måste jag ta och sova! Sovgott så hörs vi imorgon! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Åhh vad kul det låter med allt plannerande av bröllop, blir så avis, ligger nog ganska långt bort för mig!

Fi: tycker också att www.promisum.se var finast!

Thulan: Härligt med semester. Lycka till med matteprovet imorgon!

Hoppas allt är bra med er tjejer, här är det en riktigt deppig dag tyvärr... det är super mycket i skolan, känner att jag ligger efter sen så är nu andra hästen sjuk också så nu ligger vet.räkningarna på hög. Sen så fick jag reda på att en kompis är gravid.. Är ju glad för hennes skull men ibland känns det lite orättvist. Hon är världens partytjej och har sagt förr att det vore kul att vara gravid men att hon inte vill ha småbarn.. Hon har liksom aldrig längtat men nu ska hon ha barn iallafall

Svar på tråden SYLTFISK