Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Lusse: Ja det vore inte helt fel! Jo men jag tror nog den fungerar bra på grusväg (hoppas jag iallafall, kommer gå mkt grusväg) Åhh älskar jungle pink, men vill ju ha lite neutral vagn (töntigt, jag vet) =)

Jepp här hemma kämpas det också för beach 2007 kropp, hehe kul om man kommer i toppform sen dags för bebbe mage =) Kör low carb diet och har tappat ca 3 kg på lite mindre än 4 v och känner mig piggare än på länge. Nu är det bara ca 4kg kvar =) Skönt att ni kan peppa varandra!

• Skrutt 83

Fröken: Ok, vad synd, men 7,5 månad går fort. Kommer säkert ta ett slag för min kropp att komma igång, så kanske det blir + samtidigt för oss! =) Vad kul att han kollade vagn iallafall. Vissade sambon den och han tyckte den var fin! HEHE ja om svängbart styre är den helt optimal! =)

Vad kul att alla tycks gilla cc! Tror det är en kalas bra vagn!

Frila: Vet inte men tror det även kommer nya modeller.

• Skrutt 83

Yoyna: Hej, ja du är verkligen värd en liten FL-paus. Japp, helt oväntat så sa sambon när vi disskuterade att när jag slutar m pillren i augusti så kan vi om det känns rätt köra på direkt. Snacka om att jag blev paff.

Lusse: Ja din sambo kommer passa jättebra med rosa vagn! hihi

Fröken: Fina färgval

• Skrutt 83

Lusse: Så är min sambo också, så det blir nog jag som får välja färg! hihi

• Skrutt 83

Fröken: Ja det kan ju vara bra m ÄL-test så man ser om kroppen fungerar, kanske lugnar nerverna lite! =) Hehe ja festa järnet! =D

• Skrutt 83

Fröken: hehe ja kanske det! Ska bli kul att se nya kollektionen, bara de inte tar bort nån färg man valt eller ändrar för mkt på cc.

• Skrutt 83

Åhh jag skulle villa ha jungle pink men skulle nog inte sambon vilja, speciellt till en kille. Så jungle lime får bli andrahandsfavorit men blir kul att se de nya.

• Skrutt 83

Nää tjejer nu måste jag sova, tidig dag imorgon. Sov så gott och dröm sött. Vi "ses" nog imorgon igen! Kram

• Skrutt 83

Hej tjejer! Haft en bra helg? Själv var jag ledig igår, jag å svärmor var och kollade på sambon på polishögskolansdag, det var skoj. Sedan blev det middag med vänner och schlager, vilket skämt ESC blivit! Hoppas Sverige hoppar av! Idag har det varit jobb och kvällen blir lugn!

Hur står det till med syltfiskarnas bebislängtan då?

• Skrutt 83

Cia: Haha, ja men det är ju ett framsteg att han tar det med ro =)

Lusse: Ja han ska ju det, skulle också vilja bli polis, eller ambulanspersonal, är jätteintresserad av sånt men alldeles för feg men sambon är som gjort för yrket, tror han blir världens bästa polis =) Åhh vad mysigt med bebisbesök, det hjälper ju inte längtan men så mysigt. Ja man smälter verkligen när man ser sin älskling med en liten =)

Igår på PHS dagen så såg vi en CC i jungle lime, SÅ fin! Sambon tyckte också om den.. EL vagnarna har verkligen inte samma färg IRL som på hemsidan!

Frila: Åhh vad tråkigt att vara ensam, tur att du har FL! =)

Svar på tråden SYLTFISK