SYLTFISK
Nu loggar jag oxå av... Hoppas jag orkar skriva en rad när jag kommer hem imorgon...
Ha det så bra tjejer å godnatt!
Nu loggar jag oxå av... Hoppas jag orkar skriva en rad när jag kommer hem imorgon...
Ha det så bra tjejer å godnatt!
lusse: Fy fan vilken svärmor... Jag hade nackat kärringen...
Hej förresten alliphopa.....
Vilken dag jag har haft. Är helt slut å ligger redan i sängen. Borde sova, men kanske hänger här en stund till...
Fick förresten reda på att sambons ex väntar barn. 7e månaden oxå... Å hur jobbigt känns inte det nu då...
Va kul det låter presens.... Antar att vovven har kul oxå...
Ja sambon brydde sig ju inte ett skit när jag sa det till honom. Frågade om han inte blev sugen nu. Näääääej blev svaret...
Men jag vet ju att det blir min tur snart oxå. Snart bara 7 månader tills försöken sätter igång... Men jag ska önska mig bebisförsök i födelsedagspresent (september)... Hoppas hoppas hoppas att jag får det. Men tror inte det iallafall....
lusse: Ja alla pluppar ut barn, men jag får snällt vänta. Ibland känns det som man skulle vilja ha en kille som inte tänkte efter och resonerade så vettigt ibland utan bara kunde skaffa ett litet barn på impuls... Men sen går den känsla över rätt snart och jag inser hur lyckligt lottad jag är som har en sambo som verkligen tänker ansvarsfullt... Men jag längtar ju så jag kan döööö!
lusse: Ja... Han blir nog jätteglad om du säger vad du nskar dig... Hoppas han har tid att fixa presenten bara! 'hihihi'
Äntligen önskar jag mig något som sambon har råd med 'hihi'... Men nu ska han bara våga oxå...
Ja det framsteget har jag ju oxå lyckats med... Det va "om 5 år" från början, sen "när du slutat skolan", sen "om två år", sen "om ett år" och det är ju då januari som är spikat. Men jag vill ha en vårbebis ju... Men får väl hoppas på en höst/vinterbebis 08-09...
Det är ju bara så surt att det känns så långt att vänta. Men jag tycker ändå att tiden går ganska fort. Även om varje dag känns dkitjobbig för att man längtar så tickar ju dagarna ändå på lixom... Maj snart ju!
Ja, jag tror ju inte längtan efter plusset är mindre än längtan efter försöken... Troligtvis mkt mkt större. Men vi får väl bara försöka stötta varann och försöka lugna varandra i den totala bebishysteri som troligtvis kommer råda.
Jag har ett par gravtest liggandes här hemma. Hoppas att de inte hinner bli för gamla innan det är dags... Borde köpa ÄL-tester oxå..
Just det; vitaminerna äter jag redan..'hihi'
frila: Känns som om det kunde varit jag som skrivit dina sista inlägg... tror våra hjärnor börjar bli synkade...