SYLTFISK
Luscious: Hehe nä det är ju sant!
Cia: Nää det är klart att man måste provköra lite olika innan man bestämmer sig. =)
Fi: Ok, spännande att se hur det går för henne.
Luscious: Hehe nä det är ju sant!
Cia: Nää det är klart att man måste provköra lite olika innan man bestämmer sig. =)
Fi: Ok, spännande att se hur det går för henne.
Fi: Ja jag håller helt med om att det inte handlar om att ha bråttom utan att man är redo. Har försökt få min älskade att förstå att hela min kropp skriker efter bebis. Inte bara huvudet som talar om att man vill ha bebis nu utan det är den biologiska klockan. Killar kan nog inte förstå hur det är.
Cia: Han kommer nog ändra sig sen när ni bor ihop och han inser att han vill gifta sig med dig redan nästa år.
Cia: Det låter ju jättebra! Då är det ju snart ju =)
Fi: Ja eller hur?! Man blir ju knäpp av detta ringande =) Skulle göra allt för en liten, varför går tiden så långsamt?
Vad har ni för planer för kvällen?
Fi: Du som är controller, utbildade du díg på STHLMS universitet? Gick du ekonomiutbildningen?
Cia: Nää fy vad taskigt! Så kan man ju inte göra! Jag hade blivit superarg!! Sålänge han inte sa det med en glimt i ögat?! Hade ändå blivit ledsen iofs.
Hej fröken!! Urcsh viken lång dag du har framför dig imorgon, du får tänka på att det ger mkt pengar så kanske det känns lättare.
Jo men det var så vi tänkte med trådarna. Hehe den här är redan uppe i 6 sidor och 289 klick. Nog många som undrar vad syltfisk är.. Hihi. Ja det är inte lätt det där med gudföräldrar, men syskonpar kan nog absolut vara det!
Hehe vad tycker ni? Kan vi inte försöka hitta på en bakelse som vi döper till syltfisk som vi kan fika med när vi ses? Typ en kladdkaka eller sockerkaka i form av en fisk? Med hallon eller jordgubbssylt eller nåt? HIHI
Fi: Ahha ok! =) Men du var från Bromma va? Jag gick i bromma gymnasium inte det roligaste direkt!
Luscious: Heheh vad smart och roligt gjort av din kompis! De är så söta killar när de ser så där gulligt vettskrämda ut och håller barnet med raka armar typ en halv meter från kroppen. hihi!
Vad gott det lät, mums! Ja men då spikar vi det tycker jag, han får fixa syltfisken!
Yoyna: Sov så gott tjejen!
Fi: Nä den skolan är verkligen inte rolig. Jag trivdes inte alls.
Fröken: Hahah ja jag ska försöka skicka lite till era inboxar men det kan ju bli lite knepigt! =) Blir nog till att vänta till träffen blir av. Vi kom fram till att Lusses släkting skulle fixa en smarrig syltfisk så det ska bli kul att se vad det blir för smarrigt!