• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Cia: Nämen oj, sambon chansar såpass mycket! Han börjar verkligen visa att han är redo ju. Ge honom bara lite tid så släpper nog spärren ännu mer för honom snart!

Skrutt: Jag har oxå en helvetesvecka framför mig nu. Jobbar väl ca 25 timmar + två inlämningsarbeten som ska göras + tre böcker som ska läsas. Jag kommer vara död på söndag, men då är det bara två dagar kvar innan sommarlovet. Om jag bara hinner göra min kompletteringsuppgift innan oxå då. Annars får jag göra den dagen efter skolan börjar. Jag måste ju få ut mina poäng för den kursen ju!

Tänkte jag skulle försöka läsa lite ikväll. Sambon sover nu och jag är ledig imorgon så jag kan sitta uppe och läsa inatt!

• Cia80

Skrutt,
    Tjoho?? Det vet jag väl inte om jag vill hålla med om, inte så jättemycket ialla fall
    Fast iofs, när jag tänker efter så
    Men det kan väl inte tagit sig av det här? Ska ju ha mens på tis, finns väl inget ägg nu?
    Jag lovar att jag ska försöka få honom att göra om detta, men det kommer nog bli svårt.

• Skrutt 83

Fröken: Oj, ja det låter som om du har fullt upp du också! Men vi får verkligen försöka tänka att det faktiskt snart är sommarlov! Har haft så fullt upp med tentaångest och planering av sambons examen att jag inte hunnit stanna upp och tänka att det faktiskt är sommarlov om 1 v och 2 dagar! JIPPI!! Tror iofs det bli omtenta för mig men det problemet får jag ta i augusti i såfall. Lycka till med allt läsande ikväll!

Cia: Hehe nää inte så stor risk att det tagit sig nu tjoho var mer riktat till att han nu chansar lite mer! Att jag tror det är ett tecken på att han är redo!

• Skrutt 83

Nää tjejer! Hur trevligt det än är att sitta här och "prata" med er så kallar sängen! En tidig morgon väntar och sedan plugg, plugg, plugg så behöver den energi jag kan få! Kikar in imorgon igen! Kram på er tjejer!

• Cia80

Fröken,
    Ska verkligen försöka ge honom tid nu.
    Känns som ett stort steg, även om det kommer dröja till nästa gång det händer.

• Fröken85

cia: jomen precis... det har ju hänt en gång nu så det kommer säkert hända igen.. bara han inte känner sig pressad till det... lycka till nu då!

• Frila2

För en gångs skull så loggar jag in innan 24-tiden och möts av ett totalt eko. Hallå syltfiskarna! Vakna nu då!

Födelsedagsfirande gick bara bra. G fick filmer av mig och 1000 kr av mina föräldrar och samma av hans. Pengarna ska gå till.. mer filmer. Så är det att leva med någon som samlar på film. Italiensk skräpfilm dessutom. Skitdåligt men men. Jag slipper se.

Nu sitter jag på jobbet såklart. Har precis letat fram en sida till ett företag som gör hand-och fotavgjutningar i olika material. Istället för de vanliga gips så kan man välja sten, brons eller kristall. De i kristall var verkligen jättefina. En pat ska bli mormor snart och vill ge det i present. Kolla på www.lifestone.com

Cia: Det verkar som om sambon börjar bli våghalsig. Fast han kanske hade räknat ut att sannolikheten var liten för någonting så nära mens men ändå. Önskar att min hade börjat mjukna och ta till sig detta men nej, vi står still. Hade verkligen velat (heter det då?) starta under semester. Tänk att säga att barnet är gjort på semestern på en romantisk ö som Santorini. Nej, jag får snällt vänta till jan. Sambon har redan börjat försöka förhandla datumet till senare men jag totalvägrar

SKrutt: Åh, sommarlov. Vad skönt med sommarlov. Vill också *plutar med underläppen och ser ledsen ut*   

• Fröken85

Hej Cia! Jag är här iallafall! Jag har faktiskt varit riktigt duktig och suttit och läst i två timmar nu. För en gångs skull gjorde jag vad jag borde göra istället för att ittta på tv eller hänga på fl. *stolt*

Vilka fina grejer det fanns på sidan, men det varkanske lite för dyrt för min smak....

Skönt att kalaset gick bra och sambon blev nöjd antar jag... Synd att du inte kunde ge honom ett  i present... det hade väl varit populärt?!Flört

• Frila2

Haha, han hade svimmat om jag gett honom det i presen.
    Duktig du är som pluggar. Sitter vid datorn och tar det lugnt just nu. Hoppas att det håller i sig inatt. Hade rätt mycket förra natten så nu håller vi tummarna.

Visst var det dyrt men om man gillar sånt så är det ju värt det. Man kommer ha kvar det hela livet. Just nu känns det inte som det är så intressant men vem vet hur man känner sedan.

• Fröken85

Min sambo att flippat ut toltalt om jag hade överraskat honom så... därför kommer jag nog aldgir göra det. Antingen kommer vi testa tillsammans eller så kommer jag bara berätta det lite fint för honom när han sitter ner och är lugn...haha...

Du förtjänar en lugn natt, det gör vi alla då och då...