• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Cia: Syltisarna väntar med spänning på om tanten dyker upp!!!

Lusse Näe, det är väl inget kul att ha tandställning på bröllopet, men en fin uppsättning tänder är ju däremot inte fel!

Sus: Lycka till på tentan!

Själv är jag riktigt dålig idag. Feber, ont i halsen och huvudvärk... Har ftt ringa och avboka min jobbtider på tis/ons... Så nu ska jag plugga hos en kompis imorgon och sedan har jag föreläsning på torsdag och jobb på fre/lör. Hoppas jag hinner piggna tll tills dess...

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-28 17:11:46 följande:
    Hihi...kan förstå det! Vi håller tummarna för er
    Fröken85 skrev 2007-05-28 17:12:23 följande:
    Cia: Syltisarna väntar med spänning på om tanten dyker upp!!!Lusse Näe, det är väl inget kul att ha tandställning på bröllopet, men en fin uppsättning tänder är ju däremot inte fel! Sus: Lycka till på tentan! Själv är jag riktigt dålig idag. Feber, ont i halsen och huvudvärk... Har ftt ringa och avboka min jobbtider på tis/ons... Så nu ska jag plugga hos en kompis imorgon och sedan har jag föreläsning på torsdag och jobb på fre/lör. Hoppas jag hinner piggna tll tills dess...
    Usch för å va förkyld! Och sen att orka engagera sig i plugg trots det...*jobbigt* Ja har varit hos tdlk nu och fick ett kostnadsförslag på 11 500:- för å ha tandställning i 1½år....svider i  plånboken det. Sen tillkommer det att da ut tänder osv. Jag som e sååå rädd
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Fröken,
    Jag lovar att uppdatera er!
    Jag kommer säkert online imorgon bitti efter jag kommit hem från jobbet och avger en liten rapport.

Jag kommer troligtvis bli superbesviken om mensen kommer. Speciellt nu också när sambon verkar ha mjuknat.

• Frila2

Hej alla syltfiskar.
    Har precis gått upp och har hängt lite tvätt och ska äta nu. Framför FL. Beroende, jag? neehh...

Fröken: det lät ju inte alls skoj. Bra att du ska vara hemma från jobbet så du kan kurera dig lite.

Usch, tandläkaren *ryser* Hoppas att det gick bra. Nej, tandställning på bröllopet är väl ingen höjdare.

Cia: risken (chansen) är väldigt liten men helt uteslutet är det ju inte. Om du inte har testat ÄL så finns ju chansen att hela cykeln var lite förskjuten och att du därför hade äl senare än var du trott. Men chansen är vääldigt liten.

• Cia80

Frila,
    Ja, chansen är ju inte direkt stor om man jämför med längtan.
    Så jag försöker verkligen att intala mig att mensen kommer, tro mig.

• Frila2

Men det är inte lätt. Även om du intalar sig själv att mensen kommer så kommer ditt undermedvetna hoppas. Vilket egentligen är lite synd eftersom besvikelsen blir så stor när/(om?) mensen kommer sedan.

• Cia80

Frila,
    Ja, jag vet. Men det får jag ta då (imorgon). Just nu lever jag på hoppet.

• Frila2

Oj, ska du testa imorgon? Det har ju gått fort. Kanske inte för dig men för mig

• Thulan

lusse: Va härligt att du snart får ditt slutbetyg! Mitt kom med posten i morse + en vidimarad kopia som jag precis har vart och lagt på postlådan.

Förstår att det smärtar i plånboken att lägga ut så mycket pengar på en tandställning, för att inte tala om smärtan i munnen när man har tandställning - men det är helt klart värt det! Men du behöver absolut inte vara rädd för att dra ut tänder, det känns ingenting. Har du bestämt dig för att sätta in en tandställning nu? Det värsta är att det ofta tar en sån lång tid innan tandställning väl är på plats, det ska ju göras avgjutningar, dras ut tänder etc.

• Cia80

Frila,
    Nä, men mensen kommer väl imorgon som ett brev på posten.

Gått fort?