• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Verkar bara vara jag här idag.
    Länken till namninsamlingen kan ni bortse från eftersom det är emot reglerna att länka till insamlingar.

Nu vet jag också varför länken till ellos inte funker. Klänningen är slut. Konstigt är att det inte står slut om man klickar på den, det kommer inte fram förrän man lagt klänningen i kundvagnen och sedan gått vidare två steg i köpet. Riktigt dåligt. Det borde stå direkt.

Cia: inget på gång?

• Cia80

Frila,
    Bara mensvärk, ingen mens. Hoppet stiger mer och mer

• Frila2

Ska du inte testa snart! Nyfiken!

Drömde inatt att en arbetskamrat var gravid, i vecka 20 t.o.m. I drömmen var jag glad för hennes skull men samtidigt jättebesviken för att inte jag var först. Egentligen är det inte konstigt att jag drömde detta för vi har pratat mycket om barn. Hon vill vänta tills hon fått fast jobb, vilket hon fick för två månader sedan. I drömmen säger jag till chefen "hon måste satt igång direkt när hon fick fast tjänst". Kankske borde fråga henne när vi träffas på jobbet imorgon.

• Cia80

Frila,
    Ska försöka hålla mig ett tag. Man vet ju inte, den kan ju dyka upp imorgon.

Om jag ska testa tillsammans med sambon så får jag snällt vänta till lördag morgon.

• Frila2

Men det är ju bara tisdag, hur ska vi kunna vänta  Fast det är klart att du ska testa tillsammans med sambon om du vill det. Det kommer jag vilja göra.

• Cia80

Frila,
    Väldans bra fråga
    Ja, jag vill nog testa tillsammans med honom. Dock tror jag nog att mensen kommer dyka upp innan dess, försöker ialla fall intala mig det.

• Frila2

Dåså, då är det bara att vänta till lördag då. Om du väntar några dagar så kanske du märker om det var "falskt alarm" redan innan lördag. Men vi hoppas...
    Såg att du fortfarande ligger sist på listan i starta 2008 men du är ju den som verkar blir gravid först.

• enlitenbitkaka

Cia: Vi håller tummarna för dig, gumman!!!

Själv går jag runt i ett glädjerus....när jag tog "studenten" hade jag G i både Engelska A och Engelska B. Nu när jag var och gjorde en bookreport så berättar hon att jag får ett solklart MVG i både A och B-kursen Hade typ inte haft några fel alls på nat.proven....*glaaaaad*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

Grattis Lusse!
    Verkar som om du kan din engelska.

• enlitenbitkaka

Haha...maybe. Efsm det här är typ de först MVG jag någonsin har fått så tar jag tillfället i akt att skryta lite: Hon frågade om jag bott i USA efsm jag hade ett så korrekt uttal och stort ordförråd

Frila2 skrev 2007-05-29 18:21:27 följande:
    Grattis Lusse!Verkar som om du kan din engelska.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.