Frila: Då är vi inne på samma spår när det gäller ringarna då. Vad bra att det löste sig med katterna! Då slipper ni ju oroa er för det sen iallafall!
Lusse: Ja visst är det bättre att byta om man inte är nöjd. Min ring som jag har nu skulle inte passa med någon annan ring, eftersom den är så speciell. Halva blank och halva matt, sen är det som en liten nedsänkt springa emellan. Så ser sambons oxå ut och min är även "av på mitten" med en springa som det sitter en sten i. Detta skulle inte passa allsmed en annan ring, så om jag inte byter ringar när/om vi gifter oss kommer jag iallafall göra om min ring så att den blir helt slät. Titan borde man väl kunna ha hela livet ändå.
Men jag tycker jättemycket om min ring nu när det bara är en ring! Och huvudsaken är ju vad den symboliserar, inte hur den ser ut!
Nu är det dags för mig att sova. Ska upp tidigt imorgon till skolan och sen hem till syrran på "kalas" på eftermiddagen. Kvällen kommer väl ägnas åt plugg antar jag, så jag kommer nog droppa in här under kvällen!
Godnatt mina tjejer! Ännu en dag har passerat!!!