• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Lusse: Mmmmm, snacka om att han får min hjärna att bebistänka på högvarv... Men jag måste väl ändå se det som något positivt att han säger så istället för att bara säga; Nej, det blir inget. Så har han ju sagt innan ju!

Å kommer jag kunna vänta till september innan jag får reda på hans "plan". Näe, jag skulle inte tro det. Detta kommer få mig att bli galen.

Men jag tänkte iallafall såhär. Om det nu då kanske, möjligtvis, förhoppningsvis blir start i sept/okt så är det bara 3 menser (stavning?) kvar. Har mens nu, och sen en i juli, aug, sept och sen start. Shit... Hjälp... Men vågar jag hoppas?

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-17 22:59:01 följande:
    Lusse: Mmmmm, snacka om att han får min hjärna att bebistänka på högvarv... Men jag måste väl ändå se det som något positivt att han säger så istället för att bara säga; Nej, det blir inget. Så har han ju sagt innan ju!Å kommer jag kunna vänta till september innan jag får reda på hans "plan". Näe, jag skulle inte tro det. Detta kommer få mig att bli galen.Men jag tänkte iallafall såhär. Om det nu då kanske, möjligtvis, förhoppningsvis blir start i sept/okt så är det bara 3 menser (stavning?) kvar. Har mens nu, och sen en i juli, aug, sept och sen start. Shit... Hjälp... Men vågar jag hoppas?
    Hhi dem är listiga och luriga våra män Ska hålla tummarna för dig, er! Ja september är väääääldigt snart....jämfört med juni -08 som vi kom överens om!

Haha....sambon sa nyss "Shit, du kommer ju bli galen" när han insåg att jag ska sluta med hormoner för första gången på över 7år....

Gick förövrigt ut med vovven en snabbis...och lyckas låsa oss ute!!!! Som tur var så kom ett gäng ut så vi smet in då...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

God morgonn syltisar!

Invägning idag då; lika bra att göra en lista, eller?

Fröken85 - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v26: ? - totalt: -?

• enlitenbitkaka

Morrn morrn Syltisar! Blev nyss väckt...av en felringning! *morr*

Har INTE vägt in mig än...äger ingen våg så jag måste göra detta på gymmet. Ännu en orsak att gå dit! Ska släpa med mig sambon ner bara han vaknar. Ska även leva på bara Naturdiet denna veckan....fram till helgen iaf...

Ssta pillret togs igår kväll....känner mig som en unge på julafton

• Fröken85

Lusse: å fy för att banta.... jag hatar verkligen det å klarar det inte. Men bra för dig om det funkar! Här blir det bara till att leva lite nyttigare och skippp fika och godis, typ!

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-18 10:08:11 följande:
    Lusse: å fy för att banta.... jag hatar verkligen det å klarar det inte. Men bra för dig om det funkar! Här blir det bara till att leva lite nyttigare och skippp fika och godis, typ!
    Jag hatar också det. Men vi förlovar oss på lördag och vill gå ner nåååågot kilo tills dess Sen behöver vi spara pengar tills dess..
  • Fröken85

Lusse: Ja okej... Tänk vilket mys det blir på lördag.. nykär på nytt igen!

• enlitenbitkaka

Ja vi ska ha en liten minipic-nic vid fästningen vid Akers brygge i Oslo.....sen ska vi tillbringa resten av helgen i vårt sommarhus strax utanför Oslo tillsammans med våra kompisar! Och vår vovve, deras vovve och deras son på sex månader.....snart sju....Gud vad snabbt det går!

Ska du göra på midsommar?

• Skrutt 83

Godmorgon tjejer!

Skriver in mog på listan då:

Fröken85 - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v26: ? - totalt: -?
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: ? - totalt: -?

Jag sätter 52 som målvikt men kommer faktiskt vara ganska nöjd på 54 och 53 också. Hihi mitt fusk i helgen märktes verkligen, hade gått upp ca ett kilo. Körde ju igång och körde seriöst mellan i mitten av april till sambons examen. Var nere på 54.7 så känns lite dumt att man ätit upp sig igen.. Vad har ni för metod? Jag kommer köra low carb, dvs inte äta kolhydrater, det fungerar bra. Man går ner 1-2 kg ganska snabbt då man blir av med vattnet i kroppen!

Lusse: Testen verkar bra. Oj Naturdiet skulle jag aldrig palla, har försökt men fick kväljningar.

Ska försöka ta mig ut och springa en runda sen men det är så himla tråkigt väder!

• Skrutt 83

Lusse: Mysigt med förlovning på lördag! Så ni förlovar er på midsommardagen? Skulle ni åka till Oslo med era vänner? Kommer säkert bli jättetrevligt!

Fröken: Inte snällt att han håller planen hemlig, förstår att du är nyfiken!

Tänk vad roligt om vi alla kommer börja i september/oktober, det är ju ingen tid alls kvar!

Nu ska jag åka och handla lite mat, tittar in lite senare igen!