• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusses,
    Jösses! Hur långt är det mellan dem?

• Yoyna

Hej tjejer!

Nä, va stressigt jobb lusse!!! Hoppas det blir bättre när du vänjer dig!

Jag skulle oxå vilja våga vara med i er vikt peppning men vet inte om jag vågar, kommer va så himla besviken på mig själv om jag inte klarar av att gå ner i vikt...

Men Delmålet får iaf va 65, sen vill jag helst gå ner lite till. Skulle tro att jag väger typ 70 nu. Har inte vägt mig seriöst sen jag var 17 å halvt anorektiskt... Vägde mig bara två gånger under graviditeten, insåg att jag bara skulle må dåligt av att hålla koll på vikten.

Men nu ska jag försöka!!! Seriöst! Har faktist naturdiet hemma, kanske ska köra det tis-tors, sen är det ju midsommar, då måste jag iaf så äta lite sill eller hur tänker ni lusse, skrutt å fröken?

• enlitenbitkaka
    Cia: Är visserligen bara några kilometer men ändå...

Yoyna: Jag ska köra stenhårt fram tills helgen, gymma varje dag, bara naturdiet osv. Men på midsommar ska vi ju förlova oss och då vill man ju lyxa till det lite äter inte sill men lite potatis, grillat och gräddfil slinker nog ned Klart du ska va med oss!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Jobbigt att det var så stressigt.

Jag sitter och tittar på den där grav-uträkningen och tänker: Tänk om...
    Usch, plågar mig själv.

• Yoyna

Åkej lusse, då blir det naturdiet i tre dagar! Har tyvärr inget gym i närheten, men får hemmaträna å promenera!

• Fröken85

Skrutt: Har precis varit ute och promenerat i 45 minuter nu, så biskvin blir väl inte dödlig. Jag har ju ändå två "gotte" i veckan som jag får unna mig... Blir kanske lite svårt i midsommar, men men....Flört Å du: Mörk choklad är faktiskt nyttigt, å jordgubbar med!
    Jo, visst är Freja sött, I just love it!

Lusse: Vad jobbigt att det är så stressigt, men skönt att du klarade av det ju. Kommer nog bli bättre sen när du kommit in i det ordentligt!

Jag kan nog glömma tjuvstart... Pratade med sambon innan, och hans "plan" stämde inte riktigt överens med mina önskningar...Gråter

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-06-18 22:02:13 följande:
    Äh situps framför teven, power-walks osv. duger fint det också....plus att det är gratis
    Fröken85 skrev 2007-06-18 22:03:11 följande:
    Men va sa sambon, gumman???
  • Fröken85

Lusse: Jag frågade honom om inte jag kunde få ta del av hans "plan". Då sa han att jag får vänta till september innan jag får veta. Då sa jag att jag tyckte det var jättejobbigt att han säger så för att jag börjar verkligen hoppas att vi kan börja tidigare. Då sa han att det är inte alls det han pratat om men han vill ändå inte avslöja sin "plan". Men han kunde iallafall lova att det inte var någon start i bebisverkstan han talade om. Så det är januari som är bestämt nu iallafall. Känns lite jobbig även om jag inte vågat tro det så har man ju hoppats... Men men. 7 låååånga månader kvar.

Men han har ju iallafall någon form av plan för en framtida familj så det är väl positivt iallafall!

• Cia80

Fröken,
    Tråkigt att höra vännen.
    Men du ska se att de där månaderna kommer gå fort.

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-18 22:12:59 följande:
    Usch va trist! Men ge inte upp hoppet än! han kanske planerar att överraska dig med det och vill få dig att sluta hoppas Men som sagt...han är kille så man kan aldrig va säker Velpottor.... och sju månade är bättre än ett helt år!

Hur går det med huset förresten?