Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Yoyna: Hoppas der blir fint i ert lilla kontor ch i ert badrum! Jag ävntar spänt på bilder!!!!

Essa: Hjälp vad din kille verkar sugen! Men varför tar ni inte å gifter er om du ändå ska ta hans namn?

Frila: Fy vad jobbigt med jobbet... Förstår att det måste kännas irdentligt tungt ibland...

Lusse: Din F verkar ju vara superredo! Vad roligt! Jag förstår verkligen att du vill nu men jag tycker det är bra av dig att vilja vänta till september iallafall så du hinner läsa ett år. Det är rätt så jobbigt att lixom bara ha en termin klar när/om man ska ha ledigt! (Bara ett litet tips) 

• Fröken85
    enlitenbitkaka skrev 2007-07-01 19:15:34 följande:
    Har ni läst denna hemska tråden?? : www.familjeliv.se/Forum-4-252/m22077665.html Detsamma, gumman!
    Men fy vad hemskt! Jag förstår verkligen att hon inte vill leva med den mannen. Han verkar ju verkligen ha visat vem han är nu!

Lusse: Jag har ingen aning om fonder å sånt... Men jag tycker att det låter bra iallafall. Tänk bara på att ni får skatta på vinsten sen när ni plockar ut pengarna...
  • Fröken85

Tror det är ca 1/3 av vinsten i skatt, men det dras på deklarationen sen så det är inget man måste betala direkt...

Jag å sambon har pratat budget idag oxå. Jag ska iallafall starta en pensionsspar-fond. Sen har vi ett speciellt konto till mat och ett till renovering. Jag ska till banken imorogn och fixa allt. Jag tycker det bästa är att ha ett konto för olika saker. Annars har iallafall jag svårt för att hålla reda på vilka pengar som är till vad!

• Fröken85

Tror vår budget ligger på knappt 20.000 men då är allt inräknat. Alltså möbler, vagn, kläder, blöjor, servetter, nappar: ALLT!

NU ska jag mysa lite med sambon, alltså mysa inte fl-mysa (=sex)... Haha!!!

• Fröken85
    jag har fått klartecken på oktober

shit vad glad jag är....
  • Fröken85

Mmmm.. I love mysrester... Haha...

Så nu tjejer, glöm inte att mysa ordentligt och akta er för mysresterna om ni inte vill att killen myspinne ska göra er tjocka!!! *ASG* FL har ett eget språk som inte är likt något annat!!!

• Fröken85

Lusse: Tack.. Jag är helt överlycklig!!! Men han sa att villkoret va att vi skulle skippa allt sex fram till oktober så att killarna fick vila upp sig... *asg* Fat chance... Men han tog tillbaka det sen!!! Så nu kör vi med gummi fram till månadsskiftet sep/okt sen skippar vi det!!!

Essa: Okej, men då är det ju ett framsteg ju! Hur gammal är din sambo?

• Fröken85

Jag tänkte på det där med FUM! Jag är helt på det klaramed det, men vad ska vi kalla det när man förväntar sig mens. Blir det FM då? Förväntad mens? Vad tycker ni?

• Fröken85

Jo jag gör faktiskt det. Fram till oktober, men inte efter det! Shit va bra det känns att säga det! Men vd ska vi använda för uttryck då. Beräknad mens är så jobbigt att skriva och vi kan ju inte använda BM???!

• Fröken85

Jo men precis... Då använder vi FM i sisådär 3 månader du å jag! Sen kör vi på FUM!!!

Då hoppas jag din mens dyker upp snart oxå! Det är så skönt att veta att kroppen funkar. Denna månade var ju första gången jag tyckte att jag kände av ÄL. Det var exakt 15 dagar för FM, så det msået varit det jag kände. Kändes exakt som mensvärk. Kan det vara det?

Svar på tråden SYLTFISK