• Cia80

SYLTFISK

Skrutt,
    Ska bli spännande att skriva på papprena imorgon. Sen hoppas vi att vi får bilen i början på juli, lagom till semestern

Sambon börjar verkligen mjukna. Vi pratade om vem som ska köra den. Då sa jag (på skoj) att jag ska köra mest, för sen när vi får bebis får ju jag sitta bak. Då sa han: Nä, det ska jag göra

• Cia80

Skrutt,
    Jag hoppas på verkstad i höst, men som vanligt ska man väl inte hoppas för mycket.

Ska försöka att inte tråka ut er med mitt skengravida prat i juni också. Fast då kommer jag väl få åldersnoja istället. Blir ju ett år äldre i juni, usch usch.

• Cia80

Skrutt,
    Åh vad gulliga ni är! Jag är så glad över att jag har hittat er. Ni är guld värda!

Jag har också siktet inställt på dec-08, det är nog säkrast

• Cia80

Skrutt,
    Ja, chansen finns ju. Det är därför jag hoppas så mycket.
    Åh, förstår att du längtar. För min del hade jag inte den där nedräkningen eftersom jag slutade så abrupt.

• Cia80

Skrutt,
    Ja, tänk sen när man går in i verkstan. Vilken känsla!
    Fick ju ett förhandsprov då och uj uj uj säger jag bara
    Fast i efterhand tycker jag det var lite tortyr, för nu vill jag ju ha hans soldater varje gång

• Cia80

25 juni, samma dag som jag går på semester

Nu är det dags att sova.
    Vi hörs mina underbara vänner!
    Kram

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Hoppas ni har sovit gott, det har jag.
    Här spöregnar det, inget roligt alls.

Anledningen till att jag är vaken såhär tidigt är för att jag väntar besök av min far. Min mor ska operera sin tumme här i stan idag så under tiden ska min far och jag umgås, tror jag ialla fall, om han inte hittar på nåt annat att göra.

Det är juni idag, helt sjukt! Vart tog maj vägen??

• Cia80

Hej tjejer!
    Nu har vi skrivit på papprena på bilen! Uj uj uj :)
    Annars har det inte hänt så mycket här. Jag jobbar mest. Var dock och slog lite golfbollar innan jobbet idag. Det gick så bra, så jag ville gå på banan, men nä..istället skulle jag in och jobba *Suck*
    Imorgon bitti är det återigen dags för jobb.

• Cia80

lusse,
    Vi har både vanlig och skinnklädsel, om du förstår hur jag menar ;)

Jag och sambon träffades på nätet Vi började prata på msn på tisdagen, första telefonsamtalet på onsdagen, träffades irl på fredagen och sen dess har det varit vi

Han har två tatueringar, en på vardera överarm. Jag är för feg för att tatuera mig.

Så skönt att helgen äntligen är över. Nu är jag ledig i två dagar och det ska bli så skönt!

• Cia80

lusse,
    Exakt
    Funderade först på om vi skulle ha hel skinnklädsel just eftersom vi ska ha barn sen, men sen tänkte vi att det kommer ju funka ändå.

Funderar på om jag ska ta en tupplur, annars kommer jag väl somna runt 19 ikväll

Svar på tråden SYLTFISK