• Cia80

SYLTFISK

Frila,
    Ja, jag ska verkligen försöka.
    Nästa helg är det midsommar, på fredagen åker vi tillsammans med mina föräldrar till hans föräldrar. Så då blir det nog inte mycket prat om det. Fast det kanske kan bli bröllopsprat, men då är det nog de som tar upp det, inte jag.
    Helgen efter det ska sambon hitta på nåt skoj som jag inte har nån aning om vad det kan vara. Då kan det nog bli lite svårt att inte prata om nåt av det.

• Cia80

Frila,
    Det hoppas jag också, för framtidens skull.
    Det har gått bra idag ialla fall...så det är ju ett steg i rätt riktning

• Cia80

Hej tjejer!
    Idag har jag gått en sväng på stan. Sambon har spelat golf med sin bror i stort sett hela dagen.

Nu ska vi snart laga mat och sen ikväll blir det bio

• Cia80

Bebislängtan är inte så jättestor just nu. Men bröllopslängtan är desto större.
    Försöker få in sambon på att prata bröllopsresa

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Hur har ni det i bebislängtan?
    Här är det bara bra. Bebislängtan är inte så jättestor just nu, det är fortfarande bröllop som leder.
    Men nu tror jag faktiskt att jag har kommit fram till vad jag vill, för stunden ialla fall. Det blir Thailand, nån gång i framtiden.
    Känns som att vi vill satsa på bebis först. Antingen om vi kör igång i höst eller i vår, det återstår att se.

• Cia80

lusse,
    Jösses vilken velig man du har

Jag måste fått nåt hjärnsläpp när jag ens övervägde ett bröllop här hemma Det är klart man ska ge sig av när man har chansen, inget behöver planeras, man kan bara njuta och ha det skönt...förhoppningsvis

Våra respektive föräldrar ska följa med och de vet redan om att vi har planerna på att åka ialla fall.
    Sen får vi väl se hur det blir med bebis. För om bebis behagar att komma innan så skjuter vi på bröllopet.
    Vi får väl se vad sambon kommer fram till i höst, om han känner för att börja då.

• Cia80

lusse,
    Ja, jag hoppas på en start i höst, det vore nåt!
    Fast det bästa vore ju om jag fick fast jobb innan, men sånt kan man ju inte vänta på.

• Cia80

Thulan,
    Det vore konstigt om vi startade i höst, jag menar jag ligger ju sist på vår lista

• Cia80

Nu när Thailand är så gott som bestämt kan jag återgå till att längta efter bebis igen.
    Inte så lång tid kvar till mens, så snart dyker väl mina "symtom" upp...som vanligt

• Cia80

Skrutt,
    Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hålla tankarna borta från bebis när det är dags för mens.
    Jag menar, det blir ju inte bättre av att jag inbillar mig saker och ting.

Svar på tråden SYLTFISK