• Cia80

SYLTFISK

lusse,
    Ja, det går fort. Hux flux så är det augusti. Men vi kanske kan börja då...eller nåt

Ja, tänk om det blir dop då igen, det vore nåt

Njae, just nu går det inte alls bra. Måste göra ett teoriprov och uppspel först innan jag får grönt kort. Just nu känns det som att det inte kommer ske i år. Isåfall måste jag nog börja bo på golfbanan.

Nu måste jag sova, ska upp 6.30 imorgon bitti.
    Vi hörs!
    Kram

• Cia80

lusse,
    Här görs inte mycket. Sambon tittar på fotbollen och jag sitter bredvid honom i soffan med laptopen i knät

Ang. din miss med p-piller så tror jag inte att det är så stor risk/chans. Jag missade piller lite då och då och jag lyckades aldrig bli gravid

• Cia80

Åh, vilket härligt väder det har varit idag. Jag måste säga att det tog emot att gå in och jobba 13.30, men det funkade.

Igår tittade ju sambon på fotboll och jag sneglade lite ibland. Fredrik Ljungberg dök upp i närbild och jag sa nåt i stil med: "Så gammal han börjar bli"
    Sen visade det sig att han är 1 år YNGRE än vad sambon är
    Jösses vad jag skrattade Sambon blev måttligt road, men han skrattade ialla fall

• Cia80

Hej tjejer!
    Idag har jag jobbat och golfat
    Första rundan gick inte så jättebra, men den andra rundan gick riktigt bra, så nu är jag glad
    Den här helgen är jag ledig, ska bli så skönt!

• Cia80

Hej tjejer!
    Vädret är verkligen underbart. Sitter ute på balkongen i bikini just nu

Igår var jag och sambon ute och åt. Var riktigt trevligt. Dock vet jag inte hur många gravida mammor det gick förbi. Så nu hoppas jag verkligen att sambon ska känna sig redo i höst. Försöker få det till att hösten börjar i augusti, men jag tror inte att jag kommer lyckas så bra

• Cia80

lusse,
    Här har vi ägnat oss åt golf, men idag gick det inte alls bra.

Nu har vi precis grillat och ätit ute på balkongen, så härligt!

• Cia80

lusse,
    Ja, än har jag inte gett upp

Ujdå, regnade det mycket?

• Cia80

lusse,
    Vilken tur!

Jag har inte bestämt när jag ska göra teoriprovet än. Har inte fått nån motivation till att göra det än. Känns som jag måste bli lite bättre i spelet...

• Cia80

lusse,
    Det hoppas jag med.

Thulan,
    Bebislängtan finns här, fast den är inte så jättestark just nu. Men det vet vi ju alla hur fort det kan ändras

• Cia80

Här har ni en till som tvekar ibland.
    Dels för det ni säger, att det är ett gigantiskt steg och inget kommer bli sig likt.
    Sen så är jag rädd för att det inte kommer hålla. Vi har ju trots allt inte varit tillsammans så jättelänge. Kanske ska man vara tillsammans längre?

Svar på tråden SYLTFISK