• Cia80

SYLTFISK

Skrutt,
    Ja, men vi får se. Jag vågar inte hoppas nåt än.
    Men blir det bröllop i Sverige nästa sommar så är det väl nästan hög tid att boka kyrkan.
    Men jag vet inte än vad jag vill.
    Det blir ju som sagt mycket att planera och lite trassligt kan det också bli eftersom jag helst vill gifta mig på landet. Inte så nära till hotell och så.

• Cia80

Skrutt,
    Han är nog mest inne på Thailand just nu.
    Usch, känner mig riktigt "förvirrad".

• Cia80

Snacka om att jag är känslig nu.
    Var och provade ett linne, såg ut som om jag vore i 5:e månaden...minst! Fick återigen tårar i ögonen.
    Hade ju varit underbart om det hade varit en liten bebis i magen, men nä. Fast ändå tycker jag inte att jag väger så mycket. Är 160cm och väger ca 55 kg.

• Cia80

Åh, så gulliga ni är tjejer!

Sambon tycker jag är jättefin, så jag får väl lyssna på honom

Vill mer och mer gifta mig nästa sommar. Men sambon vet ännu inte om han vill det. Så nu känns det som att han får sista ordet igen *Suck*

• Cia80

lusse,
    Ska nog inte ta upp nån diskussion just nu. Är för trött för det och då blir det bara fel.
    Men imorgon kanske...

Sov gott tjejer!
    Kram

• Cia80

lusse,
    Ska nog inte ta upp nån diskussion just nu. Är för trött för det och då blir det bara fel.
    Men imorgon kanske...

Sov gott tjejer!
    Kram

• Cia80

Nu är ämnena bröllop och bebis bannlysta här hemma, ialla fall ett tag framöver.
    Annars kommer det sluta med att jag blir singel och det vill jag absolut inte vara med om!

• Cia80

Åh, tjejer vad gulliga ni är!
    Det har egentligen inte hänt nåt stort. Bara det att sambon nu börjar tröttna på mitt tjat och jag förstår honom.
    I stort sett så har jag ju dragit upp nåt av ämnena varje helg han kommit hem nu på sistone.
    Så nu ska jag försöka vara tyst ang. det.
    Det är tur att jag har er som jag kan prata av mig med

• Cia80

Thulan,
    Ja, det är konstigt det där

Nu ska jag börja ägna mig åt min mage istället, eller rättare sagt fläsket!
    Dags att börja ta tag i träningen igen. Helst med en personlig tränare, men det är väl svindyrt gissar jag.

• Cia80

Frila,
    Det har du nog rätt i

Jaja, det blir nog bra tillslut. Jag gör vad som helst bara jag inte förlorar honom.

Svar på tråden SYLTFISK