enlitenbitkaka skrev 2007-06-30 19:18:39 följande:
Ja jag har koll på det mest efsm som jag försökte lära sambon om ÄL osv. Han trodde vi typ kunde sluta med pillrena, ha sex och bli gravid direkt Jo jag inser också att jag inte har fetma...men jag har ganska tunn benstomme så mycket av vikten är faktiskt fett som sitter runt mage och lår. Gropar och celluliter... Jagar inte efter ett perfekt BMI...men efsm jag fuskat grymt mycket denna veckan och ätit onyttigt + slarvat med träningen så vet jag att de extrakilon INTE är muskler Har du för planer idag då?
Haha, jag det är inte alltid så lätt för killarna att hänga med. Här hemma är det numera så att sambon tar min kalender (där jag prickar för mensen första dag) och räknar själv ut att nu är det är med eller utan kondom som gäller
Ja, ok du vet du ju att det är inte muskler men håll med om att du omöjligt kan vara överviktig.
Mina planer för dagen är helt enkelt att klä på mig och åka till jobbet. Sitter fortfarande i nattlinne men har vara varit vaken i tre timmar. I helgen är vi två ssk istället för en för det är så tungt nu på sommaren. Vi har 15 platser men 20 patienter varav en är riktigt dålig och borde ligga på intensivvården men det finns inga platser. Jag och den andra ssk delade upp patienterna så att hon tog den dåliga patienten och jag tog de andra 19. Vi hade underfär lika mycket båda. Vi gör nog något liknande inatt om patienten fortfarande är så risig.
Vad har du tänkt göra i helgen?