Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Cia: Jag ska försöka hålla dig sällskap! Ska bort på kvällen men innan dess och efter jag varit i stallet finns det alltid tid för FL!

Frila: Låter som en härlig dag, själv har jag varit och provkört bilar, känner mig helt rådvill... Lutar nog åt en Golf iallafall, hörde om en som hade 2 barn och klarade sig på golfen med barnvagn och allt så det känns toppen! En annan som skrev att EL citycross med citykorg gick in utan att plocka isär så jag vet att jag får plats med drömvagnen, nice! Gott med Kinamat. Borde börja med maten men är så seg.. Ikväll blir det nog till att se Heroes med sambon och kanske försöka prata lite bebis Flört Längtan är så intensiv nu!

• Skrutt 83
    Lusse: Ja, det är lättare att motivera sig om man tänker att man kommer kunna det riktigt bra sen. Sen kan man ju alltid få VG nu ist det är ju inte helt fel!  Ja men det var ju ett bra alternativ ni gjorde till tacosen!

Lovade ju dig en uppdatering ang. om han vill vara med och testa eller inte, så här kommer den: Han vet inte vilket han helst vill, han tycker som mig att det är svårt att veta vad som skulle vara roligast! Har kanske på ngt sätt tänkt mig att han ska vara hemma, men inte med när jag gör det. Att jag testar och sen kommer och ger den glada nyheten men vill ju att det ska vara på ngt mer roligt sätt.. Hrmm ja det är svårt! Blev snopen att han ens disskuterade det seriöst, hade inte hänt för ett par månader sedan! FRAMSTEG!

Cia: Vad gulligt av honom att planera en sådan överraskning! Spännande! Har du ngn idé vad det kan vara?
  • Skrutt 83

Frila: Ja jag har också lite ångest för bilkostnaderna.. Vi kommer ha avbetalning på ca 1800 i månaden men sen bensin, skatt och förs. Funderar på att skriva den på min pappa för de bor på landet. Inte billigt med försäkring när man är under 25 och bor i stan.. Vi klarar oss på 9000-10000 / mån för hyra, mat och räkningar så jag hoppas att vi kommer klara det ganska bra ändå.

Ja längtan kan gå upp och ner, den är nog snart på topp igen ska du se! Skrattande

• Skrutt 83

Presens: Klart denna tråd är din lika mkt som vår. Här sparkas ingen ut! Skrattande Håller med om VV-fraiche. Brukar också använda mig av yoplaits. Men nu förtiden har jag faktiskt bojkottat light produkter överhuvudtaget. Vikten är bättre men framförallt min hud! Alla mina exem försvann! *Glad*

• Skrutt 83

Hej Girls!

Hoppas alt är bra med er! Själv är jag lite sliten, billetande hela dagen igår och sedan party. Sen hjälpt kusinen att flytta nu på morgonen, phu! Oj vad det skrivits en massa i tråden, och vad grejer det hänt!

Lusse: Oj, oskyddat, vad häftigt! Du ska se att du kommer ha ditt + snabbare än du anar, tror du kommer ha det innan sommarens slut! Skrattande

Fröken: Oj vilket framsteg, ska hålla tummarna för att det blir oktober! Då kanske vi börjar ungefär samtidigt, vad skoj det vore! Jag hoppas bara A är med på noterna! Flört

Cia: Tråkigt med - men så länge mensen inte dykt upp så finns ju faktikt chansen att du bara testat för tidigt! Jag ska hålla tummarna Glad

Det här med bilköp är verkligen inte lätt. Vi har nu även förälskat oss i en Mazda 3, hur fin som helst! I veckan måste vi bestämma oss, får de  vad det blir! Heheh skönt att höra att ni inte slaviskt kört diet i helgen, för idag kommer jag att synda bakis som man är! Glad

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas att allt är bra med er, jag är så trött!! Har varit och hjälpt kusinen att flytta, ätit pizza och godis (fy skäms) Skrattande

Lusse
    : Åhh grattis till bilförsäljningen, nu är det bara att leta kombi då! Vad fin kyrkan är!

Elessario
    : Vi har varit förlovade i lite mer än 2 år nu men det blir nog tyvärr inte bröllop än på ett par år..

Fröken: Nää vi har inte bestämmt oss riktigt än men det lutar åt en Mazda 3! Ska göra lite kalkyler och räkna på vad som blir mest ekonomiskt!

Yoyna: Vad härligt att det gick så fort, ska hålla tummarna för att det blir lika lätt nästa gång.

Presens
    : Låter som ett mysigt bröllop.

Frila: Hoppas det blir en lugn kväll på jobbet!

Här vill jag gifta mig: www.ekeropastorat.nu/fors_lovo/lovo_ka/lovo_ka.htm

www.tiopepe.se/cykel/malarleden/LovoKyrka.php

www.svenskakyrkan.se/stockholmskyrkor/KyrkaMedText.asp

• Skrutt 83

Elessario: Hehe ja jag hoppas det! Phu, att flytta är ju värre än värsta gympasset! Vad har du för dig så här på kvällskvisten då?

• Skrutt 83

Lusse: Ja visst är den! Ligger bara ett stenkast ifrån där mina föräldrar så den känns helt rätt!

Fröken: Jo tack också trött, förstår att du måste vara helt slut! Sov så gott!

Vad ska ni andra syssla med ikväll? Jag ska nog gå och lägga mig tidigt, förhoppningsvis prata lite bebis med sambon Skrattande

Vad tycker ni förresten om FL:s nya design?

FUM är nya BIM
Svar på tråden SYLTFISK