Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Fi: Ja det är svårt när man både vill och inte vill.. Man får försöka följa hjärtat och göra det som känns rätt.. Fast det är ju svårt att veta vad man egentligen vill.

Lusse: Hehe ja jag hoppas ju det! Kompisens små har ju mjukat upp honom lite så denna lilla krabat kommer nog göra susen! Skrattande Yes en toppen höst Glad Hehe nää då förstår jag att det blir lite knepigt att få till det! Flört Det är bara att tacka och ta emot så länge gummit inte inhandlas!

Min kusin dök upp precis ska vara lite social! Kikar in lite senare! Ha en bra dag tjejer! Kram kram

• Skrutt 83

Fröken: Hehe då kommer det kanske finnas 3 st små lintottar vid den här tiden om ett år *drömmer mig bort* Ursch vad jag längtar efter bebis nu!!

Åhh tror du det!! Önskar han kunde säga rakt ut att han är redo, men är han villig att skippa gummi så är det tecken nog! Ska bli så spännande i höst, kan inte förstå att det bara är några veckor bort.. Känns otroligt!

Vad har ni Syltisar för er ikväll då? Var och kollade på Citroën även om den var fin så tycker jag bättre om Mazdan.. Kollade på Honda Civic också men hann ej provköra, ska göra det nån dag i veckan kanske!

• Skrutt 83

Fröken: Ja bebistankarna tar upp VÄLDIGT mkt tid.. Alla bilar vi kollat på har jag funderat på om det är säkert nog, om det finns plats för barnvagn och om det finns isofix-fästen för bilbarnstol.. Man är ju allt bra knäpp!

Ja det är ju knepigt det där med jobb, tror du inte att de kan lösa det så att du slipper bära en massa tungt och så? Så du kan jobba lite längre. I början kan man ju förhoppningsvis kunna jobba då magen fortfarande är liten, hoppas bara man slipper må illa..

Ja vart är alla syltisar ikväll? Lusse skulle jobba till 21 tror jag det var!

• Skrutt 83

Elessario: Härligt med shopping, synd att det inte är gratis bara Flört Skönt med en slappar dag, det är det som står på mitt schema också!

• Skrutt 83

Fröken: Ja precis, man får väl jobba på så långt det går! Mitt jobb kommer jag kunna jobba rätt länge, är i butik.  Som du säger -Det löser sig säkert!

• Skrutt 83

Fröken: Vad skönt att du klarat dig utan studielån, det är en omöjlighet för min del eftersom jag aldrig skulle klarat att ha haft hästen eller lägenheten annars!

• Skrutt 83

Ska fixa lite saker, kanske tittar in en liten stund senare! Ha det bra syltisar! Kram

• Skrutt 83

Hej alla härliga Syltisar!!

Vad har ni för er idag då? Själv är jag ensam och övergiven hela helgen, sambon har åkt och hälsat på en kompis i Lidköping.. Har träffat min kompis och hennes små troll idag så nu är längtan nästan OLIDLIG! Vill vill vill!! Bara 6 veckor kvar m piller, LÄNGTAR!

Fröken: Här blir det också EL fast en city cross. Spännande med de nya färgerna, måste kollas upp.. Ska kika in på deras hemsida och se om de finns där. Tror EL är ett bra val, så himla fina. Ja, vad tänker folk på om man är 19 och 21 borde man ju faktiskt förstå risken!

Lusse: Vad hemskt, skulle aldrig kunna lämna bort min hund eller katt, det är ju verkligen en familjemedlem! Låter ju jättebra med bilen, får ni plats med allt och den är fräsch och du gillar att köra den är ju det toppen! Dessutom så vet du ju att det inte varit några dolda fel mm på den!

• Skrutt 83

Lusse: Känner igen det där att man vill berätta att man börjat försöka men på samma gång inte. Mamma och jag pratar om i stort sätt allt. Hon vet att jag längtar men att sambon vill vänta. Har inte sagt något om planerna på att sluta, vill inte att hon ska gå och längta mer än hon redan gör, dessutom så känns det så knäppt om hon ska veta att vi försöker. Får bli en glad överraskning sen!

Svar på tråden SYLTFISK