Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka
    susannapanna skrev 2007-06-01 20:53:01 följande:
    De två sista var ju jätteroliga! Thanks.
    Hihi....jag är en riktig skvallerkärring så jag gillar dem mucho Så du hänger också på BT? Bröllopsplaner?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Meh, inga syltisar vakna? Inte ens vår nattuggla Frila?! Dåligt tjejer

Ligger i sängen med laptopen och lyssnar på musik...våra vänner med världens goaste lilla kille har varit här ikväll och har precis åkt hem. Hihi....F e sååååå go och vill hålla honom, leker med honom osv. *älska*

Har ni haft för er ikväll då?

Kram på er tjejer!

• enlitenbitkaka
    susannapanna skrev 2007-06-03 08:57:55 följande:
    Godmorgon alla nattugglor :-P Hihi. Jag ska strax äta frukost (mannagrynsgröt...bebismat?) och sedan ska jag ut i solen på promenad. Igår brände jag benen lite i solgasset så det blir till att sola sakta idag.... vad händer hos er?
    Här lär de blir havregrynsgröt till ev. barn...enda gröten jag får ner Var ute vid vattnet 3h igår idag e jag fint röd i ansiktet, läpparna är torra och på ryggen syns det tydligt att jag hade på mig BH+linne med brottarrygg då Nice att bränna dig eller hur?
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-03 12:00:22 följande:
    Hej tjejer!Hoppas allt är bra med er! Själv är jag lite sliten efter sambons examensfest men det var så LYCKAT! Riktigt kul! Så nu är man sambo med en polis =D. Vi hade skramlat ihop till resecheckar, så nu blir det weekend till New York = NICE! Idag står plugg på agendan, inte kul alls! Får se hir mkt det blir av det, blir nog omtenta i augusti. Vad ska ni göra tjejer?
    Vad roligt! Grattis till din sambo!!! Och vad roligt med NY....inte alls avis Här ska vi baaaaara slappa. Sitter i lägenheten och håller på att krevera! Så hett! Nämnde jag att vår lägenhet med balkong ligger mot en innergård där det blir som i en ugn på sommaren?! Nej, uteplats på nästa lägenhet säger jag bara....
  • enlitenbitkaka
    susannapanna skrev 2007-06-03 13:14:11 följande:
    Lusse: Vilket vatten har du? Det vore sköööönt att bo vid havet, t ex.
    Vi bor vägg i vägg med Värnern Så inget hav tyvärr men lika underbart ändå! Förra sommaren bodde vi dock i GBG och låg och guppade i havet...
    Skrutt 83 skrev 2007-06-03 12:29:47 följande:
    Hej Lusse: Skönt att bara ta det lugnt, önskar verklligen jag slapp plugga.. Men ska nog unna mig lite godis och sen pizza till middag så kanske det blir lite roligare =) Håller med, vi har inte heller ballkong, håller med att det är ett måste i nästa lägenhet! Nää nu kallar böckerna, ha det så bra! Kikar in sen lite senare! Kram
    Mm....Pizza lät inte fel! Förödande att ha världens bästa pizzeria i samma område Ja vi har ju iaf en inglasad balkong, men uteplats vore fint!
  • enlitenbitkaka
    susannapanna skrev 2007-06-03 14:53:48 följande:
    Åh! Vänerna är fin, den med! När jag var liten var vi jämt i Arvika och badade i Glafsfjorden... den sitter ihop med Vänern, tror jag. Jag önskar jag hade bil så jag kunde fara ut till skärgården här i Sthlm. Men men. Snart så ska vi på semester till Daniels föräldrar, som driver lantbruk på en ö. Då blir det båtliv så det räcker och blir över, hihi!
    Min F är från Arvika och min pappa+familj bor där Så vi är där ganska ofta...! Bara 7mil härifrån.

Ja båtliv är inte fel....var en massa båtar ute igår, blir så sugen på en egen! Vi drömmer om en segelbåt vi
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-03 19:41:48 följande:
    Vad har hänt här egentligen? Är alla syltfiskar ute i solen fortfarande eller har ni helt enkelt bättre saker för er än att sitta vid FL? Dålig fart på tråden i helgen.
    Kan bara svara för mig sälv och jag ligger som en död sill i soffan och lyssna på musik.... Chockad av den plötsliga värmen!
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-03 19:47:52 följande:
    Samma här då Har kollat på tv en stund men sitter vid datorn nu igen. Funderar på vad vi ska äta men har ingen lust att vare sig laga eller äta.Väntar på att klockan ska bli 23:30 så jag kan kolla på Criminal Minds. Missade förra avsnittet. Har faktiskt köpt boxen - säsong ett. Tyvärr finns inga fler ute, inte ens i USA så det blir till att vänta. 
    Ligger och lyssna på min nya älsklingsskiva "Daughtry" ...sååå bra! Vi köpte med oss pizza hem, not good, men orkade inte laga mat. Orkade inte riktigt äta mat heller så hälften blev kvar Har bara kikat på Criminal Minds några gånger, inte fått grepp om det riktigt, men får kanske ge det en chans...

Ser att det är "Snygg naken" på TV nu.....är det sämsta programmet ever?!

Sugen på hus förresten? http://www.hemnet.se/a.asp?id=3647934&q=1&s=4
Svar på tråden SYLTFISK