Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Cia80 skrev 2007-06-05 23:48:21 följande:
    lusse,Ja, jag tycker att det skulle vara jättemysigt. Men jag tror tyvärr inte att det kommer ske. Gick en golfrunda idag och det gick helt åt skogen, men imorgon ska vi ut igen så då hoppas jag att det går bättre.
    Nej Augusti är ju ganska snart, men man ska aldrig säga aldrig Du får tänka att nästa augusti kanske ni håller dop för ER bebis istället!

Går det bra med golfen då?!  Fått sånt där grönt kort eller va det heter än?

Här har vi sagt att vi skulle komma igång med träningen denna veckan.....haha.....inte varit på gymmet EN enda gång denna veckan *host* dålig diciplin *host*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer! Är hos pappa och slappar och grillar medan F är hemma och är vovvevakt Gör ni i solskenet?

Måste rådfråga er....känner mig som världens sämsta flickvän! Har slarvat till det med mina piller, INTE medvetet!!!! Är på den första veckan i en ny karta och tog mitt sista piller i förrgår, glömde att ta det igår kväll....sen hade vi sex igår och nu sitter jag här hos pappa med panik för att jag missat ett piller. Vill slänga i mig hela kartan i ren panik men den är ju hemma!!!! Säg att det inte finns någon chans!!

Sorry för det långa utlägget, men jag har verkligen panik....

• enlitenbitkaka

Puh! Då kan jag andas ut nu då! Är hemma och har tagit det där nedrans pillret! Känns weird...på ett sätt vill jag inget hellre än å bli gravid, men inte så.

Ja jag har haft en trevlig kväll....grillning hemma hos pappa med syskonen och några vänner till deras familj! Saknar verkligen mina syskon, träffar dem för sällan! Även fats lillebror slog mig när vi spelade "Gris" ute på gräsmattan

Frila:
    Var Grey's bra idag?! Missade det helt.....när går det i repris tro?!

Thulan:
    Haha...(eller ja kanske)....vad coolt egentligen! Var tvungen att gå in på VLT's hemsida och kika, vilka har ni tagit?!

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-06 23:08:42 följande:
    Var inne och kollade nu igen, haha, när man går in och kollar på alla webb-tv filmer som finns med så ligger våran film från explosionen överst och under ligger våran film från dagens brand. Folk börjar väl snart tro att det är vi som anlägger bränderna, haha
    haha.....pyromanerna från Västerås Är det ni som tagit bilden som ligger ut på aftonblandet.se också?
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer!

Hur går det, smälter ni bort?! I know I do Har precis lagt ut tusenlappen på nya däck.....i den här solen vil jag hellre lägga ut lika mycket på glass och apelsin-Mer! Så imorgon blir det besiktning 07:25...zznark

Ikväll blir det dock middag hemma hos en kompis! Har ni för er då?

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-07 16:37:56 följande:
    lusse: Här är en som nästan har smält bort, har vart ute i solen hela dagen. Började dagen med att gå 6km kl 8.00 imorse, därefter gjorde jag några ärenden på stan och sen blev det stranden. Så nu är jag röd som en kräfta. Ska ta en svalkande dusch nu och sen hälla upp ett stort glas cola med is och sätta mig på balkongen om det inte är för varmt. Skönt är det iaf att lägenheten är sval. Ikväll blir det hemmakväll eller ett besök hos en kompis. Har du solat nåt idag?
    Vad duktig du är som är ute och går! Har INTE motivation till att träna så tidigt......skönare att soooova Och vad härligt med stranden! Har inte hunnit solat något alls, har tvättar på förmiddagen och sen grejat med däcken och så. Men imorgon åker jag nog hem till morbror med familj och solar i deras trädgård. Perfekt för mina kusiner älskar Kenzo så då får jag lite avlastning *ler*

Badat än då? Var 19 grader i en liten sjö uppe hos pappa igår. En sjö som brukar va iskall.
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-07 16:56:04 följande:
    Ja ibland kan jag få "fnatt" och köra power-walks på morgonen men det håller i sig i snitt en dag Men då kanske man ska ta sig ett dopp imorgon?! Var det kallt? Ang. CSN så kommer jag skicka in när jag fått ant.beskedet.
    Frila2 skrev 2007-06-07 17:12:37 följande:
    Låter som ni har det som oss. Vår lght ligger i vinkel i ett hörn inne på en innergård vilket = en balkong som är som en bastu och en lägenhet som är som i en kastrull! Hett!! Och sol heeeeela eftermiddagen!
    Skrutt 83 skrev 2007-06-07 17:34:16 följande:
    Gott med sommarlov! Och tentan gick säkert jättebra! Ha det så roligt på firandet!
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer! Har inte tid att läsa vad ni skrivit igår, har bråååååttom! Ska besiktiga bilen i min gamla hemstad 07:25.....

Blir inte så mycket FL under helgen, ska stanna kvar hos mamma jag och vovvsen!

Hörs på söndag igen! KAM på er!

• enlitenbitkaka

haha.......inte så mycket FL nä! Gick ju sådär Men vad gör man när man sitter i Säffle en fredag förmiddag?! Väntar på att mamsen ska sluta, sen ska vi hälsa på morbror+moster+kusiner och väl där blir det sol och bad! Bad för Kenzo iaf.....sol åt mig!
    Mamma vet vad jag vill ha hon, har köpt hem färskpotatis och gräddfil! Goa dem är mammor

Besiktningen gick förövrigt åt h-vete. Däcken gick igenom med spindelleden är fotfarande glapp!! Skälla lite på pappa....han har u egen verkstad så man hoppades väl att han skulle ha lyckats fixa det, men nej då! *morr*

Ang. grav. stil så är det ju svårt å säga vad som e mode när jag blir gravid men kommer nog ha vanliga kläder så länge det går. Formerna är ju ganska generösa på modet just nu, linnena lite längre osv. Lovar dyrt och heligt att INTE förfalla och lalla runt i mjukisbyxor och sambons t-shirts i 9månader Och vad gäller prioriteringar efter förlossningen så har jag svårt för att tro att jag skulle sluta bry mig om mode faktiskt...

• enlitenbitkaka

Haha...rollerna är ombytta! Mamma har suttit hemma och väntat på att jag ska komma hem från fester i ett X antal år. Nu är det jag som gör det med henne! Hon skulle va hemma vid tio

Idag drog jag med kusinen till beachen så kenzo skulle få bada. Efter att min käre kusin gång på gång intygat att det är sååååå varmt i vattnet där han simmade runt tog jag mod till mig och tog årets första dopp Var inte så illa efter fem minuter

susannapanna skrev 2007-06-08 17:46:16 följande:
    Vi sluter en pakt om att peppa varann att inte förfalla utseendemässigt sen, då! Hihi.
    I'm in! kan vi också sluta en pakt om att inte använda hängselbyxor under grav.?
Svar på tråden SYLTFISK