SYLTFISK
Går det bra med golfen då?! Fått sånt där grönt kort eller va det heter än?
Här har vi sagt att vi skulle komma igång med träningen denna veckan.....haha.....inte varit på gymmet EN enda gång denna veckan
Hej tjejer! Är hos pappa och slappar och grillar medan F är hemma och är vovvevakt
Gör ni i solskenet?
Måste rådfråga er....känner mig som världens sämsta flickvän! Har slarvat till det med mina piller, INTE medvetet!!!! Är på den första veckan i en ny karta och tog mitt sista piller i förrgår, glömde att ta det igår kväll....sen hade vi sex igår och nu sitter jag här hos pappa med panik för att jag missat ett piller. Vill slänga i mig hela kartan i ren panik men den är ju hemma!!!! Säg att det inte finns någon chans!!
Sorry för det långa utlägget, men jag har verkligen panik....
Puh! Då kan jag andas ut nu då! Är hemma och har tagit det där nedrans pillret!
Känns weird...på ett sätt vill jag inget hellre än å bli gravid, men inte så.
Ja jag har haft en trevlig kväll....grillning hemma hos pappa med syskonen och några vänner till deras familj! Saknar verkligen mina syskon, träffar dem för sällan! Även fats lillebror slog mig när vi spelade "Gris" ute på gräsmattan
Frila:
Var Grey's bra idag?! Missade det helt.....när går det i repris tro?!
Thulan:
Haha...(eller ja
kanske)....vad coolt egentligen! Var tvungen att gå in på VLT's hemsida och kika, vilka har ni tagit?!
Hej tjejer!
Hur går det, smälter ni bort?! I know I do
Har precis lagt ut tusenlappen på nya däck.....i den här solen vil jag hellre lägga ut lika mycket på glass och apelsin-Mer! Så imorgon blir det besiktning 07:25...zznark
Ikväll blir det dock middag hemma hos en kompis! Har ni för er då?
Hej tjejer! Har inte tid att läsa vad ni skrivit igår, har bråååååttom! Ska besiktiga bilen i min gamla hemstad 07:25.....
Blir inte så mycket FL under helgen, ska stanna kvar hos mamma jag och vovvsen!
Hörs på söndag igen! KAM på er!
haha.......inte så mycket FL nä! Gick ju sådär
Men vad gör man när man sitter i Säffle en fredag förmiddag?! Väntar på att mamsen ska sluta, sen ska vi hälsa på morbror+moster+kusiner och väl där blir det sol och bad! Bad för Kenzo iaf.....sol åt mig!
Mamma vet vad jag vill ha hon, har köpt hem färskpotatis och gräddfil! Goa dem är mammor
Besiktningen gick förövrigt åt h-vete. Däcken gick igenom med spindelleden är fotfarande glapp!! Skälla lite på pappa....han har u egen verkstad så man hoppades väl att han skulle ha lyckats fixa det, men nej då! *morr*
Ang. grav. stil så är det ju svårt å säga vad som e mode när jag blir gravid men kommer nog ha vanliga kläder så länge det går. Formerna är ju ganska generösa på modet just nu, linnena lite längre osv. Lovar dyrt och heligt att INTE förfalla och lalla runt i mjukisbyxor och sambons t-shirts i 9månader
Och vad gäller prioriteringar efter förlossningen så har jag svårt för att tro att jag skulle sluta bry mig om mode faktiskt...
Haha...rollerna är ombytta! Mamma har suttit hemma och väntat på att jag ska komma hem från fester i ett X antal år. Nu är det jag som gör det med henne! Hon skulle va hemma vid tio
Idag drog jag med kusinen till beachen så kenzo skulle få bada. Efter att min käre kusin gång på gång intygat att det är sååååå varmt i vattnet där han simmade runt tog jag mod till mig och tog årets första dopp
Var inte så illa efter fem minuter ![]()