SYLTFISK
Lusse: Haha, ja det finns en anledning till att killar inte SKA vara för inblandade i vagnköp!
Finare färgkombinationer har man ju sett, lika hemskt som en rosa/röd!
Lusse: Haha, ja det finns en anledning till att killar inte SKA vara för inblandade i vagnköp!
Finare färgkombinationer har man ju sett, lika hemskt som en rosa/röd!
Yoyna: Hehe nä det är inte lätt att hålla sig borta härifrån
Vad irriterande med rörmokaren, hantverkare går verkligen inte att lita på! =D
Lusse: Hehe, det gör du rätt i! Här hemma är det jag som basar över vagnköp men när det gäller bilköp är vi båda inblandande. Kvällen spenderas i soffan med laptopen i knät (Appropå det läste jag en tråd om det här på FL att det kan minska fertiliteten, främst för killen då simmarna inte ska utsättas för värme så sambon är nu mer förbjuden att ha den i knät
) och på tv är det CSI. Ska försöka sova rätt tidigt, ska upp och jobba tidigt imorgon.
Själv?
Jag hoppas på ca 3-4 år emellan.. Det är 4 år mellan sambon och hans bror och de är jättetajta! Hans mamma säger att det var perfekt eftersom A var stor nog att säga vad han ville och kände samt kunde hjälpa henne med vissa saker. Man vill ju hinna njuta ordentligt av 1:an sen så vill jag gärna undvika 2 blöjbarn.
Lusse: Här hemma är det sambon som kan mest prestanda osv, har jobbat på mack men jag som har krav på det extriöra, hihi!
Sambon tyckte jag var knäpp för att jag var orolig att färgen vi ville ha inte fanns osv..
Det är ju jätteviktigt! 
Tror inte man ska vara så orolig, kan ju inte vara så mkt strålning va? Tror det är mer värmen och det gäller killarna så se till att han har den nånannanstans
A skrattade men har faktiskt den inte i knät nu *söt* De ska ju undvika för mycket varma bad och bastu också när det är dags!
Viktigt med förberedelser, här hamma käkas det Man och Kvinna vitaminer redan nu!
Lusse: Hehe låter bra det att han har stationär och att simmarna hålls i trimm! Det är de som vi också äter, tror de är bra! Lycka till med bilshoppningen imorgon!
Nää nu måste jag krypa i säng! Sov så gott syltisar! "Ses" säkert imorgon igen. Kram
Hej tjejer!
Sitter faktiskt på jobbet just nu, helt dött är det här! Tur för mig för då hinner jag sitta lite på FL!
Lusse: Hoppas provkörningarna går bra och att du får en trevlig dag tillsammans med din mamma. Måste få höra vad ni ansåg om Mazda3 sen! ![]()
Hehe såg denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m22204370.html Vår tråd har fått en tråd om dess namn, kul va? Blev så full i skratt! Kanske ska svara TS och säga vad namnet betyder! Hihi ![]()
Vad ska ni göra idag då Syltisar?
Cia: Kan inte förstå att han inte var pigg på det
Min sambo är verkligen inte för att gå och flanera på IKEA vilket jag älskar, han föredrar att bara springa igenom och ta det som man verkligen MÅSTE. Han är så tråkig!
Hej tjejer!
Har precis kommit hem från jobbet och är helt slut! Har varit så otroligt mycket att göra. Nu ligger jag i soffan framför tv:n med laptopen i knät och har inga andra planer än att bara slappa och vänta på att sambon kommer hem från Lidköping! Vad ska ni göra ikväll tjejer?
Frila: Vad tråkigt med din kompis, förstår att det är svårt. Tycker du gör helt rätt som pratar med henne och hennes sambo om hennes problem. Hon kommer att tacka dig.
Lusse: Tråkigt att inte provkörningen blev av! Vad skönt att ni kan samlas allesammans och att stämningen var på topp på konfirmationen. Vill inte heller väga mig imorgon 
Yoyna: Skönt att nattpasset gick bra. Ska du jobba fler nätter eller var det bara ett pass?
Fröken: Skönt att kvällen var "lugn". Natt idag igen eller bara kvällspass?
Thulan: Jag ska hålla tummarna för att du kommer in! 
Presens: Grattis till er båda! Åhh vill också till Kolmården. Vargträff vore inte fel, skulle vilja träffa delfinerna!
Cia: Åhh Sthlm, du är du inte så långt ifrån mig och Yoyna!
Lusse: Visst är det ett helt förträffligt sätt att tillbringa kvällen på?!
Är lite lost, men hur gör man citat?