• BAndersson

Pitty Panna

Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi

• Svar på tråden Pitty Panna
  • BAndersson

Välkommen hem Mimmarlin
    Roligt att allt gick bra och tråkigt med förkylning men alla e förkylda nu
    Helgen blev helt tid jobb för oss speciell stackare jag. Igår blev vi färdiga (nästan) med packning och tvätten innan flytt. Så denna helgen blir flytt för alla kartonger och fönster och nästa igen den STORA flytt.

Vi ska till 10 månaders kontrol idag hoppas allt går bra .
    Vi ses tjejer
    krammmmmmmmmmmmmm

• sommarlek

Hej, torsdag passar bra! MEN...ögoninflammation har vi PRECIS haft, så det vill jag INTE ha igen! Skriv och berätta hur det fortlöper !!!!!

KRAM

• BAndersson

10 månaders kontrol gick bra och han e jo 12 kilo och 79 cm...min lille Herkules.
    Det hoppas att ögoniflammation läger sig annas tar vi en annan gång
    kram

• 3 underverk

Jag uppdaterar hur hon är i ögonen.
    är hon inte bra tills på onsdag så får vi ställa in:
    Förstår att ni inte vill ha det, inte kul precis, o jätte smittsamt dessutom.
    Kram

• BAndersson

Det e sant 3 underverk hoppas att lille stumpan blir bättre snart. Vilket väder var igår riktigt sommarvärme men uschhhhhhhhh idag bläääääää
    Tack sommarlek gumman för igår det va bra motion om man ta bort glassdelen
    Vi ses snart tjejer
    krammmmmmmmmm

• 3 underverk

I morse vaknade jag med helt igenmurade ögon, efter att tvättat bort allt geg, såg man ut som jag har gråtit en hel vecka eller festat hårt

Så idag går inte jag utanför dörrarna.
    Puss o kram

• BAndersson

ohhhh starckas dig gumman vi kan ställa in på torsdag ...nu har du fått de så det e inte lätt heller för dig . Vi ta den nästa vecka om alla e med men vi som mår bättre kanske kan fika i stan ...eller?!
    puss o krammmmmmmmmmm

• Mullvaden

Tänkte att reservplanen kunde vara att vi träffas hos mig på torsdag, men som det verkar nu är det ingen bra idé. Lilleman är jättehostig. Ett tag trodde jag att han höll på att bli bättre, men nu verkar det tvärtom. Sorry, vet inte om vi kommer med på torsdag!

• sommarlek

Trist 3 underverk! Jag slapp faktiskt att bli smittad när stora tjejen hade det (inte kul att få det)! Vi får ses nästa vecka, hoppas du blir av med det snart!

Gärna fika på stan på torsdag, men bara inte tränga in oss på litet fik med vagn och bebisar ! Vi kan väl fundera ut något bra ställe (lite beroende på väder såklart!

Har MimmiMarlin kommit hem från Mallis !!!Skall bli trevligt att höra om äventyret.

KRAM

• sommarlek

Glömde säga att Klara är förkyld, men å andra sidan är hon det jämt ! Blir det inte värre kommer jag!

Svar på tråden Pitty Panna