MissHellen skrev 2007-06-01 10:24:15 följande:
Niccisen, Okej! Jag har en ganska stor o väääldigt tajt familj, så de är jobbigt när man inte har varit hemma på ett tag! Men de ska bli underbart skönt o få komma hem o bli lite ompysslad o bara slappna av Ut o gå med hunden o mysa i soffan, o dela säng med min älskade lillebror (jag har en egen, men de är så mysigt o läsa saga o somna tillsammans ) Sedan ska jag träffa en kompisa som ska flytta snart, så vi ska umgås hela dan i morron o fest på kvällen blir de Ojdå, Men hoppas att hon blir bra då! Jobbigt när folk bara tar förgivet att man kan/vill.. Jag har aldig sätt men mormor haft ont eller klagat en ända gång (hon har två musklesjukdommar, dom två som går att ha!) Dessutom är hon inte allt för gammal häller (58) O jag vill inte änns tänka på när hon blir gammal, hon har ju alltid varit bra! Så jag hoppas på att hon inte blir gammal allt för fort
Min mormor är 70 och har både reumatism och diverse problem med tarmar och sånt. Så hon äter mängder med olika mediciner.
Min mamma är så, hon har alltid stora krav på att man alltid ska ställa upp, med pengar tid och annat, trots att man sällan får något tillbaka. Och har man inte lust blir hon skitförbannad. Min mor beter sig som en tonåring faktiskt... Men vi bor så nära varann nu, på samma gård, blir bättre bara jag flyttar till Örebro. När jag bodde i Härnösand var det lugnt, då bodde jag ju så långt bort så hon kunde inte kräva att jag skulle ställa upp i tid och otid...