Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

TheLove skrev 2007-06-18 14:04:53 följande:
    jo jag har försökt få hit honom men han är inte så intresserad... kanske ska säga till honom att det finns massa söta tjejer här Nej men kanske försöka få honom att förstå att det är en underbar sida, men jag vet inte hur
    samtidigt kan det vara skönt att veta att de inte finns här, så man kan skriva vad man vill:P
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-18 15:19:48 följande:
    men han vet nog allt om mig ändå så han får gärna se allt jag skriver... Tror inte det är nått jag har hemligt för honom
    Hehe okej. Jag tror jag skulle tycka det var jobbigt. Inte för att han inte vet allt om mig, utan för att jag ibland känner att jag har så dumma frågor och så... Och han har ju redan gått igenom allt en gång..det känns som om han vet mer om hur en kvinnas kropp fungerar än vad jag gör...
  • Niccisen
    sakoline skrev 2007-06-19 18:46:18 följande:
    Försöker ni få barn aktivt?
    Det är väl lite olika i denna tråd, en del försöker aktivt, andra inte, en del är redan gravida
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-20 13:18:36 följande:
    Niccisen har du några symptom ?...när har du BIM ?

Jag har massor av symtom tyvärr... molvärk i mage som går bak i ryggen, har känt som små stick i högra äggstocken, mår illa, är yr, gråtmild... Tror att jag är skenis... Har en förmåga att bli det. Har BIM 27-28/6, nästa vecka alltså. Om jag vore gravid så tycker jag tecknen är väldigt tidiga. Vilket får mig att tro att det bara är inbillning. Dessutom tror jag att vi missade ÄL... Vill bara att det ska bli nästa vecka så mensen kommer, så jag kan börja må normalt...

Allt det där skulle lika gärna kunna bero på stress!

• Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-20 13:28:48 följande:
    Niccisen - jaa vi får hoppas på att det är grav symtomer,helt klart :) hållertummarna för dig..själv har jag inga symtom,knappt nån mensvärk,bara hunrig trött och lätt retlig..tror inte heller att de blir nåt plus här
    Det är väl bara att låta tiden utvisa...Man kan ju knappast göra något för att påverka:P
  • Niccisen

Det är ju rätt bra att kunna säga att man äter penicillin... Urinvägsinfektion är bra att skylla på, för det är ju ingenting som syns utåt iaf!

• Niccisen

Här blir det inget party alls, jobbar natt både inatt och imorrn natt... Men jag skulle ju inte dricka iaf iofs. BIM 27-28/6 Det närmar sig...

• Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-22 11:05:40 följande:
    jag har också bim snart men jag är nog inte gravid så jag kommer dricka i alla fall... Dessutom så även om jag vore gravid skulle inte bebben få alkohol i sig då det är så tidigt än...

Man kan ju dricka med måtta... Jag dricker sällan överhuvudtaget så för min del gör det inte så mycket..har redan haft min festarperiod. på universitetet :P

Men jag får ju bra betalt nu i alla fall Blir nästan 20 timmar med dubbelt betalt

• Niccisen

Hej mary
    hur går det för dig?
    här är det lite som förut, men mycket mindre symtom. BIM onsdag-torsdag men det blir nog mens denna månad också.

• Niccisen

Vernis: var in på din press och kollade och såg att du kallas/heter Nickan, jag med men med CC Dessutom bor jag i Kungsör till i juli:P Trevligt med nån annan än alla sthlmare här innte:p Inte för att jag inte tycker om er, tjejer

• Niccisen
    vernis skrev 2007-06-25 19:14:18 följande:
    Ja kallas Nickan... heter Annika så blev Nickan av min familj ett av dem gillar det mest ja det kan vara roligt har släkt i stch men vill ej bor är så lungt och skönt att på i köping
    Jag heter Veronica. Flyttar till örebro i sommar, ska bli sambo Jag har bott utanför Sthlm, hörde i förra veckan att det var världens problem i den förorten nu, tur man kom därfrån! Men jag gillar Sthlm...
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-25 21:56:24 följande:
    hejsande går inge bra..fick minus idag..3+6 men tor mensen komme4r..nte haft mensvärk på hela dagen men nu på kvällen har den kommit å ont gör de oxå..och de känns som mensen kommer vilken sekund som helst har BIM imon,räknade fel så vi får se om den kommer..hoppas du plussar
    Tror det blir minus här med
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-26 20:57:40 följande:
    när har du BIM ?jag har de idag ingen mens har kommit men mensvärk och trött och kissnöda som vanligt..ska testa igen på fredag tänkte jag
    Idag eller imorgon. Så inte så lång väntan nu Har inte mensen kommit på fredag så testar jag med då
    Håller tummarna för dig, Mary!
  • Niccisen

Känner av mensvärken så det blir väl mens denna månad också. *sucka*

Idag ska jag åka till Örebro Ska vara där enda till lördag kväll. Ska iväg och handla lite på IKEA och på fredag blir det konstutställning och middag ute på stan

• Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-28 09:08:44 följande:
    bläää..testade med preg i morse..ser ut som ett svagt +..skulle köpte cb istället..suck
    jag litar inte på preg... du får köpa ett cb och testa om
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-30 11:35:10 följande:
    Hur känns det?
    rätt jobbigt..men men...bara att ta nya tag...men jag börjar inse att det här kommer nog ta ett tag
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !