Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

Jag lagar mat och försöker komma fram till om det finns nåt att se på tv ikväll... Jag som aldrig tittar på tv har noll koll

• Niccisen

Basmati-ris, stekt kyckling och Uncle Bens Chinese Sweet and sour

Nja jag ser hellre på film. Men men... Tittar alltid på CSI och Criminal Minds, och Navy CIS när jag snubblar över det

• Niccisen

MissH: Det var okej.

Lovelyy: Vad är det för serie då? Jaghar svårt att följa serier för jag kommer aldrig ihåg när de går... Brukar börja titta på de sen missar jag 3-4 avsnitt och då tycker jag det är onödigt att fortsätta kolla... Tittade alltid på Gilmore girls förut.

• Niccisen

Grattis Lovelyy

och spännande MissH!

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-14 12:57:06 följande:
    Spännande vette tusiken, känns som att de redan är kört.. Testade ju ändå minus i Lördags (BIM+1)! Så jag vet inte Nja, Känner ingenting. Förutom att jag fortafarnde har lite flytingar.. Men om jag ska lita på symtomen så skulle jag vara garvid förra månaden haha! Då hade jag ju massa symtom, men mensen kom ändå! Ingenaning
    En del plussar ju inte förrän BIM+11! Så ingenting är omöjligt
  • Niccisen

Jag trodde ju att min ÄL hoppat över för jag har inte känt av den alls, skulle haft den igår, men det är ju 10-16 dagar efter mens, så kan ju diffa lite. Nåja, den verkar vara på väg nu. Har jätteont i magen och det får jag alltid vid ÄL. Frågan är ju om mysningen i tisdags verkligen kan räcka? Han kommer inte hit förrän söndag. Så känns som om vi missat ÄL totalt...*suck*

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-14 15:29:00 följande:
    Niccisen, Ja jag får väl hoppas på att jag är en av dom Ja, men då kanske de inte för kört ändå! Man vet aldrig Hoppas på de bästa..
    Jo det är klart, men det känns helt hopplöst...
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-14 16:06:19 följande:
    De gör de för min del oxå..

Förstår det, men BIM +6. Brukar din mens gå över tiden? Visserligen brukar man inte fundera så mycket över sånt där förrän man börjar försöka. Nåja, tiden får utvisa. Antingen blir det ett sent plus eller en sen mens, men då är det ju bara att börja försöka igen. Men jag hoppas på ett plus

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-14 16:33:08 följande:
    Nej, Den brukar ju inte de(?!) Så då blir man ju ännu mer brydd :/Ja, Men om mensen ska komma få den komma NU Orkar inte vänta nåe längre..
    Hehe nej sådär brukar jag med resonera. ska eländet komma kan det lika gärna göra det direkt!
  • Niccisen

Mary: Låter toppen!  Grekland och svagt plus

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !