Unga som längtar efter barn !
Jag lagar mat och försöker komma fram till om det finns nåt att se på tv ikväll... Jag som aldrig tittar på tv har noll koll
Jag lagar mat och försöker komma fram till om det finns nåt att se på tv ikväll... Jag som aldrig tittar på tv har noll koll
Basmati-ris, stekt kyckling och Uncle Bens Chinese Sweet and sour
Nja jag ser hellre på film. Men men... Tittar alltid på CSI och Criminal Minds, och Navy CIS när jag snubblar över det
MissH: Det var okej.
Lovelyy: Vad är det för serie då? Jaghar svårt att följa serier för jag kommer aldrig ihåg när de går... Brukar börja titta på de sen missar jag 3-4 avsnitt och då tycker jag det är onödigt att fortsätta kolla... Tittade alltid på Gilmore girls förut.
Grattis Lovelyy
och spännande MissH!
Jag trodde ju att min ÄL hoppat över för jag har inte känt av den alls, skulle haft den igår, men det är ju 10-16 dagar efter mens, så kan ju diffa lite. Nåja, den verkar vara på väg nu. Har jätteont i magen och det får jag alltid vid ÄL. Frågan är ju om mysningen i tisdags verkligen kan räcka? Han kommer inte hit förrän söndag. Så känns som om vi missat ÄL totalt...*suck*
Förstår det, men BIM +6. Brukar din mens gå över tiden? Visserligen brukar man inte fundera så mycket över sånt där förrän man börjar försöka. Nåja, tiden får utvisa. Antingen blir det ett sent plus eller en sen mens, men då är det ju bara att börja försöka igen. Men jag hoppas på ett plus
Mary: Låter toppen! Grekland och svagt plus