Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

Min pojkvän dök ju upp runt 6 imorse efter jobbet, så det var bara att krypa ihop bredvid honom och sova några tiummar till..så nu har jag sovit 12 timmar:P

• Niccisen

Maja håller oss på sträckbänken ser jag

• Niccisen

Jag har försökt plugga idag, men det går inge vidare, alltid nåt annat man kommer på att man måste göra... just ja...har en maskin som måste hängas också...*suck*
    Och kompisen ville ha med mig ut i helgen, men jag vet ju inte om jag är med barn eller inte så det känns lite sådär...men sen blev det bestämt att pojkvännen och sonen skulle komma hit och vara här hela helgen, så nu kan jag ju inte iaf..Är inte barnledig ju

• Niccisen

Pusselbiten86: Jag gör inte det, men är bara inne på tredje försöket. Har det inte tagit sig om 3-4 månader, tyckte killen att det var okej att börja med det. Han tycker nog att jag stressar upp mig lite för mycket. Jag känner av min ÄL rätt bra så egentligen tror jag inte det behövs.

• Niccisen

Här blir det plugga idag.... så mycket jag bara orkar, och sen ska jag jobba inatt. Hade nog fortfarande legat i sängen om inte nån idiot på bostadsbolaget bestämt att alla gräsmattor där jag bor skulle klippas!
    Ska iväg och säga upp lägenheten idag, men det regnar ju så förbaskat:/

• Niccisen

MissHellen: Nja vi får hoppas på det. Har ju inte kommit igång än så:P

Jag vet inte riktigt, det är klart det känns bra på sätt och vis, men jag hatar att gå till myndigheter och företag och sånt. Usch! Tycker det är underbart när man kan maila om diverse saker istället för att behöva gå dit eller ringa... Men det absolut värsta att ringa till är nog försäkringskassan *usch*

• Niccisen

jag tror de flesta av oss studerar till nånting inom skolan...

• Niccisen

Nån mer än jag som upplever att ingenting smakar som det ska längre? Är det metallsmaken alla pratar om? Inte ens godis är gott längre:-/ Jaha... så var man skengravid... igen!

• Niccisen

30/5...så lite för tidigt för att vara ett symptom tror jag!

nej ni tjejer nu måste jag dra till jobbet!

Nanna sött när ni kommer dit!

• Niccisen

Hej tjejer,
    här ska man snart iväg och jobba... På mitt andra jobb, friluftsförskola, både idag och imorrn. Sen på fredag kommer älsklingen över med sonen

Är grymt avundsjuk, vill också se pirates...men det får bli nästa vecka kanske, när vi är barnlediga

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !