Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

morgon!! uppe tidigt här idag. ska ha utvecklingssamtal med chefen klockan nio ska bli kul sitta och tjata av sig lite!

håller med er! mognaden är väääldigt olika på personer oavsett ålder! min kille är också 21 och han är nog mognare än mig ibland och om man jämför med hans polare så ligger de en bit under (vissa iaf) vi balanserar också utgång med hemmakvällar, fast det har varit mer hemma nu än förra året. men i sommar blir det väl en del party förhoppningsvis. fast utan alkohol för min del, hoppas ju på att en liten har flyttat in!!

eller vad säger ni?! n får vi allt plussa snart!! hur ligger ni till med bim och allt ?

1 juni idag och det regnar!! men men.. ska inte tappa humöret för det!! ha en superdag!! kram på er

• miiillan

hihi!! nej, det var längesedan man nana med mamma!

haft en bra dag tjejer? kom precis hem från jobbet här. sambon och några kompisar är och köper tacos! så det blir middag här om ett tag. och sen blir det utgång. vi blev sugna pga det underbara vädret!! men det blir lugnt! sitta ute, dricka och snacka! imorgon är jag ledig!!! äntligen kan jag och sambon hitta på något! blir en tur till gbg!

ha en bra kväll!!

• miiillan

tjo!! kom precis hem från krogen och datan är på.. massa suck!! den ska ju stängas aaaav!! är för gammal att gå på trädgårn iaf. var sista gången jag var där nu. har dock inte varit där på evigheter heller men.

hoppas jag lyckades att skriva rätt, har typ raderat och skrivit om varannat ord! *hihi*

natt och hej! för övrigt väntar jag på äl, rädd för att "skiten" inte kommer denna månaden. men man kan ju alltid hoppas. suck, massa hoppandes och väntan när man vill ha bebbe.

• miiillan

god morgon tjejer!! någon som närmar sig bim eller? själv har jag nog äl imorgon eller nåt, har räknat fel på dagarna emellan mensen innan. (började ju sist månad så har väl inte riktigt koll på allt) haha!! men vi sexar på så får vi väl se.. känns som massa blir gravida iaf! igår fick jag reda på att min bästa kompis från "förr" är gravid!! så roligt!! men usch så avis man är!!

ha en bra dag alla!!

• miiillan

AngelicaJ, vad roligt!! håller tummarna här! känner du av några symtom?

• miiillan

Grattis angelica!!! shit vad kul!! massa massa grattis!!

jag är ledig idag så ska iväg till frissan här om 20 minuter, sen ska vi (jag och tre tjejkompisar) till stranden och ligga där heeela dagen och ta en fika emellan och så! ska bli helt underbart!! ska ladda upp med vatten bara, lär ju blir varmt!! så det blir nog att bada med!! åhh vad jag älskar sommaren!!!

• miiillan

hej tjejer!! tror att äl har hoppat över denna månaden! har inte kännt nåt i äggstockarna eller haft äl-flytningar. blir så trött!!! bara att vänta på nästa månad... *suck*

• miiillan

hej tjejer!! än håller vädret i sig!!
    vår inglasade balkong blev klar igår så imorn eller på fredag blir det till ikea och köpa möbler och sånt!! kommer bli massa härliga kvällar på balkongen i sommar!!
    jobbar 14-21 idag och efter jobbet ska jag ut med jobbet. hade ingen äl denna månaden så det blir till attt dricka lite lagom sådär!
    sen är jag äntligen ledig!!!! två hela dagar!! hoppas bara att vädret håller i sig, men det märker man väl!

• miiillan

MissHellen: du ska inte testa igen då? nepp.. har hört att det kan bli så att man hoppar över äl, så...

haha!! sprayade på min bränna lite med spraytan nyss.. känns som jag är smutsig på bröstet, så mörkt blev det... usch!! haha!!

ska käka frukost nu och sen en sväng på stan innan jobbet. ha en bra dag! kram

• miiillan

jag vet inte... kände ju av den så tydligt sist månad, med äl-flytningar och ont i äggstocken.. vi får vänta och se.. mös gjorde vi iaf flera dagar i sträck eftersom jag inte visste när jag hade den eller inte kände av den rättare sagt

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !