Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

men shit sa hon att du skulle behöva söka hjälp för att bli gravid? då hoppas jag verkligen att hon har fel.men försök att inte tänka så mycket på det där, då kanske du låser dig och inte blir gravid pga nåt som nån knäpp spåtant hittat på.

• maja 85

joelsfru: ja alltså tre försök är ju inte så mycket egentligen
    jag förstår att du blebv ledsen. hur funkar det med spåtanten? vad berättade du för henne innan hon spådde dig? sa du att ni föröskte bli gravida och så?

• maja 85

joelsfru: ojdå. men om man nu ska tro på det hon sa så verkar det ju iaf att ni kommer få hjälp om ni nu behöver det, så det verkade ju inte kört liksom

fast jag tycker ändå inte att du ska lyssna på det där.

misshellen: jag skulle inte heller våga prata med en spådam. jag skulle bara ta allt hon sa på fullaste allvar och bli jättedeprimerad om hon sa nåt negativt.

• maja 85

misshellen:; ja precis. men däremot skulle jag vilja att en doktor sa till mig om vi kunde bli grvaida eller inte. för det är ju ingen idé att stresse upp sig sådär varenda månad om det ändå inte kan bli når liksom. skulle nog ta det mycket lugnare också om jag visste att det inte var nåt fel på oss.

• maja 85

misshellen: haha ojdå. fan vad paff doktorn måste ha blivit :)

jag hade BIM igår..men den har inte kommit än så länge..

• maja 85

jo jag är liiiiite nyfiken, men jag är så himla säker på att det inte är nåt och jag vill inte ha ett minus, det känns så deppigt!haha

• maja 85

ja jag vill verkligen försöka undvika ett minus så långt det går, känns bättre att få mensen och tänka "nu tar vi nya tag nästa månad" tråkigt att gå och vänta på mensen om man vet att man inte är gravid

• maja 85

1984: om mensen inte kommit om en vecka så testar jag då..ska nämligen på kryssning nästa helg och då vill jag veta om jag kan dricka..

• maja 85

mary: nej man kan ju inte hjälpa hur man känner, jag tycker det låter jättehärligt att ha den känslan. jag känner precis tvärtom :(....vad tror du killen säger om du skulle få ett plus den här månaden? ni hade väl bestämt att lägga planerna på is ett tag?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !