Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

mary: nej jag har inte kännt några symptom alls. har haft litr stickningar i magen och idag högg det till i ena bröstet men det var nog nåt annat...

joelsfru: man kan ju alltid hoppas :)

• maja 85

mary: jo men alltså jag vill ju testa men det känns så himla tråkigt att få ett minus så jag väntar hellre...om min mens vore regelbunden så skulle jag definitivt ha testat vid det här laget.men nu ska jag ge det tills helgen sen testar jag :)

• maja 85

niccisen: det enda jag har märkt var igår när jag skulle äta bananchips så smakade det verkligen S K I T ! och jag brukar gilla det annars..lite lustigt.

när har du BIM?

• maja 85

nettan1: jag är i samma sits som du; hade BIM i fredags men ingen mens än så länge...har inte testat än dock pga att jag inte känner mig gravid alls.

när testade du senast?

• maja 85

god morgon! själv har man både hunnit haft föreläsning och gått på seminarium idag :)

allt bra med alla?

• maja 85

jotack det e finemang...trist väder bara.och ingen mens än så länge..

nån som vet vad det ska bli för väder resten av veckan? jag vill ha soooool :)

• maja 85

misshellen; igår stod jag verkligen och tryckte och kände på magen men det KAN inte vara nåt där för jag kunde trycka hur hårt som helst utan att det kändes om magen hade blivit nåt större.

• maja 85

misshellen: ja jag slutade med p-piller i januari och fick inte tillbaka mensen förrän den 20:e april. jag hade hoppats att den skulle ha hittat tillbaka till sin normala "rytm" nu men det verkar den ju inte ha gjort :(

• maja 85

misshellen; ja om jag visste att det skulle bli såhär knasigt när man slutade så hade jag aldrig börjat. men vem tänkte på det när man var 16?haha.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !